مهم ترین نکات هنگام خرید دستگاه خمیر پهن کن

خانه    بلاگ      مهم ترین نکات هنگام خرید دستگاه خمیر پهن کن

یکی از مواد اولیه ای که در نانوایی ها، قنادی ها، فست فودی ها و … استفاده می شود، خمیر است که برای تهیه آن از دستگاه خمیر پهن کن استفاده می شود. اگر می خواهید با مهم ترین نکات هنگام خرید دستگاه خمیر پهن کن آشنا شوید حتما تا انتهای مقاله با ما همراه شوید و به نکاتی که ذکر می کنیم توجه فرمایید تا بتوانید دستگاه مناسب تان را تهیه نمایید.

 

کاربرد دستگاه خمیر پهن کن چیست؟

دستگاه خمیر پهن یکی از دستگاه های صنعتی است که در تهیه و پهن کردن خمیر در صنایع و کارگاه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه کاربرد زیادی در قنادی، نانوایی، فست فودی و … دارد و یکی از تجهیزات ضروری برای آن ها به حساب می آید. دستگاه خمیر پهن کن صنعتی دارای انواع مختلفی است و دقت و سرعت بالایی نسبت به روش سنتی دارد در نتیجه در مدت زمان کم تعداد بیشتری خمیر را برای بقیه مراحل، آماده می کند و در زمان شما صرفه جویی می کند. در نتیجه سفارش مشتری خیلی زودتر از روش قدیمی آماده می شود و رضایت مشتریان را به همراه خواهد داشت.

خمیر پهن کن پیتزا عرض وردنه 30 سانتیمتر

استفاده از خمیر پهن کن چه مزایایی دارد؟

همانطور که گفتیم با کمک دستگاه خمیر پهن کن صنعتی می توانید در مدت زمان کم و به راحتی خمیر مورد نیاز نان، انواع شیرینی، کیک و پیتزا و … را در ضخامت های مختلف آماده نمایید. برای زمان هایی که تعداد سفارشات زیاد است آماده کردن خمیر می تواند وقت زیادی از شما بگیرد. در این شرایط با کمک خمیر پهن کن می توانید خیلی سریع و راحت خمیر ها را پهن و آماده نمایید تا برای طی سایر مراحل آماده شود.

با کمک این دستگاه می توانید خمیر را در ضخامت و ابعاد مختلف تهیه کنید و مواد غذایی و خوراکی را در مدت زمان کمتری آماده کرده و در اختیار مشتری قرار دهید. در این صورت رضایت و اعتماد مشتریان را نیز جلب خواهید کرد.

 

در زمان خرید دستگاه خمیر پهن کن به نکات زیر توجه فرمایید.

دستگاه خمیر پهن کن وسیله ای کاربردی و مفید برای کسانی است که به نحوی با مواد غذایی سر و کار دارند. این دستگاه مانند هر دستگاه دیگری انواع و اقسام مختلفی دارد که شما باید با شناسایی ویژگی هر کدام و توجه به نیازتان، بهترین و مناسب ترین دستگاه خمیر پهن کن را خریداری نمایید. در ادامه مهم ترین معیار ها و نکات لازم در تهیه خمیر پهن کن را ذکر می کنیم.

نوع دستگاه

یکی از نکات مهمی که در زمان خرید این دستگاه باید در نظر بگیرید، نوع دستگاه است. دستگاه خمیر پهن کن دارای دو نوع دستی و برقی است. طبیعی است که نوع برقی آن قدرت و سرعت بیشتری نسبت به نوع دستی آن دارد. برای انتخاب بین این دو نوع دستگاه باید نیازتان را در نظر بگیرید. در صورتی که به دستگاه پر قدرتی نیاز دارید که بتواند با سرعت بالایی تعداد زیادی خمیر را آماده کند باید نوع برقی آن را تهیه کنید. در غیر این صورت نوع دستی آن نیز کار شما را راه می اندازد.

خمیر پهن کن صنعتی در kmc launch

قدرت موتور

قدرت موتور دستگاه خمیر پهن کن نقش بسیار مهم در کارایی و عملکرد آن دارد. هر چقدر قدرت موتور دستگاه بالاتر باشد امکان پهن کردن خمیر های سفت و سخت را به شما می دهد. به همین دلیل شما باید در نظر داشته باشید که قرار است با چه نوع خمیری سر و کار داشته باشید. برخی از خمیر ها سفت هستند در نتیجه به دستگاه خمیر پهن کن پر قدرتی برای پهن کردن آن ها نیاز است.

دهنه ­ی پهنای خمیر پهن کن

دستگاه های خمیر پهن کن دارای دهنه های مختلفی هستند. دهنه ی دستگاه عرض قسمتی از خمیر را که از آن عبور می کند مشخص می کند به عبارت دیگر عرض دهنه دستگاه خمیر پهن کن مشخص می کند که خمیر در چه ابعادی پهن شود. به همین دلیل در زمان خرید این دستگاه به عرض دهنه، صفحه آن و اشکالی که دارد حتما توجه داشته باشید.

ابعاد و اندازه

باید در نظر بگیرید که می خواهید خمیر شما در چه ابعادی باشد و بر این اساس دستگاه خمیر پهن کن خریداری نمایید. علاوه بر این، باید به فکر فضایی که دستگاه در آشپزخانه شما می گیرد نیز باشید. پس بهتر است ابتدا فضایی که در آشپزخانه در اختیار دارید و می خواهید دستگاه را در آن جا قرار دهید محاسبه کنید تا بر اساس آن، دستگاه خمیر پهن در ابعاد و اندازه مناسبی تهیه نمایید.

سادگی استفاده و نظافت

دستگاه خمیر پهن باید کاربری ساده ای داشته باشد تا بتوانید به راحتی از آن استفاده نمایید. به همین دلیل صفحه کلید ها و دکمه های کنترل آن باید ساده و در دسترس باشند. صفحه نمایشگر و نشانه ها باید قابل فهم باشند. علاوه بر این ها، دستگاه باید به راحتی تمیز و نظافت شود. جدا شدن قطعات دستگاه این امکان را به شما می دهد تا بعد از استفاده بتوانید به راحتی آن را شستشو کنید تا برای استفاده های بعدی آماده شود.

قیمت و گارانتی دستگاه

نکته مهم دیگر که در زمان خرید دستگاه باید در نظر بگیرید، قیمت آن است. شما باید با توجه به امکاناتی که دستگاه دارد قیمت آن را بررسی نمایید. علاوه بر این باید به گارانتی و ضمانتنامه دستگاه نیز توجه داشته باشید تا در زمان بروز مشکلات مختلف بتوانید به راحتی از خدمات و پشتیبانی های لازم استفاده نمایید.

در این مقاله نکات مهمی را درباره دستگاه خمیر پهن کن صنعتی بیان کردیم. همچنین نکاتی را ذکر کردیم تا در زمان خرید دستگاه با در نظر گرفتن آن ها بتوانید خریدی مطمئن داشته باشید. پس در هنگام خرید این نکات مهم را فراموش نکنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در خصوص راه اندازی رستوران و یا راه اندازی فست فود می توانید با کارشناسان ما در مجموعه kmc در ارتباط باشید. 

.

نظرات شما

نظر شما پس از تایید از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود

09126610672