فروش تجهیزات و راه اندازی سوخاری کیلویی

خانه    فروش تجهیزات و راه اندازی سوخاری کیلویی

فروش تجهیزات و راه اندازی سوخاری کیلویی
فروش تجهیزات و راه اندازی سوخاری کیلویی
راه اندازی هر کسب و کاری نیاز به کسب دانش و فراهم نمودن وسایل آن دارد. یکی از کارهای پرطرفدار در دنیای الان، فست فود است. در این دنیا، سوخاری کیلویی تبدیل به غذایی محبوب در بین ما شده است. اگر شما نیز می خواهید از این فرصت به وجود آمده استفاده کرده و به فکر راه اندازی سوخاری کیلویی هستید حتما در ادامه با kmc launch همراه شوید و به نکاتی که ذکر می کنیم توجه کنید.

برای راه اندازی سوخاری کیلویی مراحل زیر را انجام دهید

همانطور که می دانید راه اندازی سوخاری کیلویی مانند راه اندازی هر کسب و کار دیگری، نیاز به طی کردن یک سری مراحل دارد که در صورت انجام دقیق آن ها، منجر به موفقیت شما می شود. به همین دلیل kmc launch به شما توصیه می کند حتما به مطالبی که در ادامه ذکر می کنیم توجه داشته باشید.

مکان مناسبی تهیه نمایید

موقعیت مغازه سوخاری کیلویی شما بسیار مهم است و در موفقیت کسب و کارتان تاثیر بسیار زیادی دارد به همین دلیل ابتدا باید تحقیقات کافی انجام دهید، بازار خود را بشناسید و بر این اساس مکان مناسبی جهت راه اندازی کسب و کارتان انتخاب نمایید. شما نیاز به آب، برق و گاز و سایر امکانات دارید به همین دلیل زمان انتخاب مغازه، باید به تمامی این موارد توجه داشته باشید.

اتصالات لازم را نصب کنید

همانطور که گفتیم باید سعی کنید مکانی را انتخاب نمایید که تمامی امکانات لازم را داشته باشد اما اگر موقعیت جغرافیای آن خوب بود ولی برخی از اتصالات مانند آب، برق یا گاز را نداشت باید از همان ابتدا هزینه ای را برای نصب این اتصالات کنار گذاشته و در اولین فرصت آن ها را نصب و کامل نمایید. برای اطمینان از کیفیت و ایمنی کار، از متخصصین این امر کمک بگیرید.

تمامی تجهیزات مورد نیازتان را خریداری نمایید

برای تهیه غذای مورد علاقه مشتریان، یکی از مهم ترین کارها، تهیه تجهیزات مورد نیاز است. شما باید بر اساس نیازی که دارید یعنی راه اندازی سوخاری کیلویی، تجهیزات مورد نیازتان را تهیه نمایید. البته بهتر است از نظرات کارشناسان این حرفه مانند متخصصین kmc launch حتما استفاده کرده تا بتوانید بهترین و مناسب ترین تجهیزات را برای راه اندازی سوخاری کیلویی تهیه نمایید.

به فکر مواد اولیه باشید

بعد از آن که موارد ابتدایی را رعایت کردید اکنون نوبت تهیه مواد اولیه است که یکی از مهم ترین مراحل راه اندازی سوخاری کیلویی محسوب می شود. برای این کار می توانید تامین کننده های مواد اولیه را پیدا کنید و سپس با انجام معاملاتی، با قیمتی مناسب تر، مواد اولیه خود را از آن ها خریداری نمایید. در صورتی که می توانید برخی از مواد مانند خیارشور، سس مخصوص و… را خودتان تهیه کنید تا هم در هزینه ها صرفه جویی شود و هم آن که به مشتریان این اطمینان را بدهید که موارد این چنینی را خودتان تهیه کرده اید.

کسب و کارتان را شخصی سازی کنید

سعی کنید کسب و کارتان را متمایز از بقیه کنید به طوری که مشتریان با دیدن دیزاین، لوگو و سایر مواردی که به شما مربوط می شود، به سرعت به یاد شما بیفتد. در این مرحله مهم، شما وارد برند سازی می شوید به همین دلیل خلاقیت نکته بسیار مهمی محسوب می شود. شما می توانید با توجه به روانشناسی رنگ ها تاثیر زیادی بر ذهن مخاطب بگذارید و با چینش یک دکوراسیون خلاقانه و متفاوت، بر میزان مشتریان خود بیفزایید.

استراتژی فروش و بازاریابی خود را داشته باشید

هر کسب و کاری برای آن که به موفقیت برسد باید استراتژی مناسب خود را داشته باشد. برای راه اندازی سوخاری کیلویی نیز شما باید استراتژی فروش و بازاریابی مخصوص خود را تعیین کنید. با کمک متخصصین این کار می توانید از قدرت فضای مجازی استفاده کنید، تبلیغات رادیویی، تلویزیونی، بنری و… نیز بسیار کارآمد هستند. با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید می توانید هر کدام از این موارد را انتخاب نمایید.

اگر در هر کدام از این مراحل هستید و یا برای انتخاب بهترین راهکار با مشکل رو به رو هستید می توانید از کارشناسان KMC Launch کمک بگیرید و گام های مطمئن تری بردارید.

تماس با ما
تماس با ما

برای راه اندازی سوخاری کیلویی به 4 نکته خیلی مهم توجه کنید

کارشناسان KMC Launch به شما پیشنهاد می کنند برای موفقیت در کسب و کارتان و راه اندازی سوخاری کیلویی فوق العاده به نکاتی که در ادامه ذکر می کنیم حتما توجه داشته باشید:

  1. بهبود و حفظ کیفیت: همیشه سعی کنید کیفیت محصولات خود را روز به روز افزایش بدهید و در آن وضعیت پایدار بمانید. همه ما دیده ایم کسب و کاری که تازه راه اندازی شده برای جلب مشتریان بیشتر، با کیفیت کار می کند و بعد از مدتی کیفیت کار خود را پایین می آورد. سعی کنید شما همیشه همان کیفیت مد نظر مشتریان را حفظ کرده و حتی بیشتر از آن باشید.
  2. ارائه خدمات به مشتریان وفادار: از مشتریان ثابت خود قدردانی کنید. برای این منظور خدمات ویژه ای برای آن ها در نظر بگیرید. با این کار بر تعداد مشتریان ثابت خود اضافه خواهید کرد و رضایت و اعتماد آن ها را به خود جلب می کنید.
  3. ایجاد یک خرید به یاد ماندنی: مشتریانی که برای بار اول از شما خرید می کنند اگر متوجه یک کار خاص از شما بشوند باعث جلب توجه آن ها شده و با این کار تا مدت های زیادی در ذهنشان ماندگار می شوید. حتی با این کار شما را به اطرافیان خود معرفی می کنند. در واقع شما با ایجاد یک خرید به یاد ماندنی برای مشتری خود، آن ها را تبدیل به مشتری ثابت کرده و آن ها کار بازاریابی را برای شما به صورت رایگان انجام خواهند داد.
  4. ایجاد ارتباط موثر با مشتری: راه ارتباطی خوبی بین خود و مشتریان تان برقرار نمایید. برای این کار می توانید شماره تماس، آدرس ایمیل و .. او را دریافت نمایید و از این طریق امکانات ویژه خود را به آن ها معرفی نمایید. به آن ها نشان دهید شما همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات آن ها هستید در این صورت حس بسیار خوبی را در افراد ایجاد خواهید کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی برای راه اندازی سوخاری کیلویی موفق، حتما با کارشناسان KMC Launch تماس بگیرید.

برای راه اندازی سوخاری کیلویی به چه تجهیزاتی نیاز دارید؟

همانطور که گفتیم تهیه تجهیزات مناسب برای راه اندازی هر کاری از جمله سوخاری کیلویی بسیار مهم است. تجهیزات شما باید پاسخگوی نیاز شما و تعداد مشتریان تان باشد. در ادامه برخی از مهم ترین تجهیزات این کسب و کار را نام می بریم.

یخچال

برای نگهداری از مواد اولیه، نوشیدنی ها و … نیاز به یخچال دارید. یخچال های مناسب فست فود و رستوران انواع مختلفی دارند که شما بر اساس نیازی که دارید می توانید هر کدام را که خواستید تهیه نمایید.

سرخ کن

تهیه سرخ کن از جمله مهم ترین کارها برای آماده سازی سوخاری کیلویی محسوب می شود. سرخ کن ها انواع و ظرفیت های مختلفی دارند. شرکت KMC سرخ کن های 17 لیتری، سرخکن 19 لیتری و سرخ کن 20 لیتری تولید می کند تمامی سرخکن های صنعتی kmc دارای شیر کنترل ایتالیایی اصلی، حوضچه روغن تماما نگیر از ورق ضخیم می باشد و قابلیت تغییر دما از 60 درجه تا 300 درجه سانتیگراد را دارا می باشند و با کیفیت بالایی که دارند به خوبی می توانند نیاز شما در این زمینه را برطرف نمایند.

سرخ کن
سرخ کن

اجاق گاز

برای یک فست فود داشتن اجاق گاز نیز ضروری است. این وسیله نیز در انواع و ابعاد مختلفی تولید می شود که شما می توانید بر اساس نیازی که دارید در راه اندازی سوخاری کیلویی خود از بهترین نوع آن که در شرکت KMC تولید می شود استفاده نمایید. اجاق گاز های تولیدی kmc  هم به صورت اجاق های رومیزی دوشعله، چهارشعله و شش شعله و هم به صورت اجاق گازهای مبله 4 شعله، 6 شعله و… در اختیار شما قرار می گیرد.
نکات راه اندازی سوخاری کیلویی
نکات راه اندازی سوخاری کیلویی

میز استیل

در هر آشپزخانه صنعتی، داشتن میز استیل لازم است. از آن جایی که در این جا، سر و کار شما با مواد غذایی و رطوبت است، باید از میز استیل ساخته شده از استیل ضد زنگ استفاده نمایید تا کیفیت و دوام کار بالا برود.

کانتر

در قسمت پیشخوان یا میزکار به کانتر احتیاج دارید. با کمک این وسیله می توانید از فضایی که در اختیار دارید نهایت استفاده را ببرید و کارهای مربوط به کسب و کارتان را انجام دهید.

هود

بهتر است از هودهای قوی و دوجداره در محل کار خود استفاده کنید تا بوی مواد غذایی و روغن سرخ شده در فضای کسب و کارتان نپیچد. زیرا در غیر این صورت تاثیر بدی بر مشتریان تان خواهد گذاشت.
هود
هود

شوت سیب زمینی

شوت سیب زمینی، جدیدترین دستگاه از جمله تجهیزات پرکاربرد آشپزخانه‌های صنعتی، با طراحی مدرن و عملکرد بی نقص، تجربه‌ی منحصر به فردی را برای تهیه‌ی سیب‌زمینی‌های سرخ شده و لذت بخش فست‌فود فراهم می‌کند. شوت سیب زمینی به‌طور کامل از جنس استیل خش‌دار با ضخامت ورق هشت دهم ساخته شده است که دوام و کارایی این دستگاه را تضمین می‌کند.

شوت سیب زمینی با قابلیت گرم‌نگهداشتن محفظه‌ی بالایی، لامپ‌های با توان حرارتی قوی و شیشه‌های ضد حرارت به اصول بهداشتی، شوت سیب زمینی به نحو احسن سیب‌زمینی‌های سرخ شده را برایتان فراهم می‌کند.

با شوت سیب زمینی، به سادگی بهترین سیب‌زمینی‌های سرخ شده را در دسترس دارید و تجربه‌ی بی‌نظیر فست‌فود را به مشتریان خود ارائه کنید.

شوت سیب زمینی
شوت سیب زمینی

ترازوی پرینتردار

حساب کتاب شما باید دقیق باشد به همین دلیل باید از ترازوی پرینتردار استفاده کنید تا بعد از ثبت سفارش مشتری، فاکتور و رسید آن را بتوانید در اختیار مشتری قرار دهید.

برای تهیه تجهیزات با کیفیت برای راه اندازی سوخاری کیلویی بهتر است با کارشناسان KMC تماس بگیرید و  بعد از دریافت مشاوره لازم، سفارش خود را ثبت نمایید.

ارتباط با ما

6 مزیت مهم راه اندازی سوخاری کیلویی کدام است؟

هر چه می گذرد تمایل مردم به استفاده از غذاهای فست فودی بیشتر می شود به همین دلیل راه اندازی سوخاری کیلویی می تواند کسب و کار موفقی برای شما باشد. این کار مزایای زیادی برای شما خواهد داشت که در ادامه به 6 مورد از مهم ترین مزیت های راه اندازی سوخاری کیلویی می پردازیم.

کسب و کاری کم هزینه

راه اندازی سوخاری کیلویی در مقایسه با سایر کسب و کارهای مربوط به رستوران و فست فود هزینه کمتری دارد. علاوه بر این، بیشتر مشتریان شما به صورت بیرون بر غذاهای خود را سفارش می دهند به همین دلیل به فضا و سایر الزامات نشستن نیاز نخواهید داشت.

جلوگیری از هدر رفتن مواد اولیه

سرآشپز با کمک وسایل مخصوص که برای تهیه سوخاری کیلویی کاربرد دارد در جلوگیری از هدر رفتن مواد اولیه موثر خواهد بود. این مسئله باعث می شود در هزینه های شما نیز صرفه جویی شده و کیفیت کار بالا رود.

مکانیزه بودن کار

تهیه سوخاری کیلویی تماما به کمک وسایل مختلف و بدون دخالت دست انجام می شود در نتیجه بسیار بهداشتی و تمیز است و مشتریان می توانند با خیالی آسوده، غذایی کاملا بهداشتی و لذیذ تهیه کنند.

کاهش نیروی انسانی

از آن جایی که سوخاری کیلویی با وسایل و تجهیزات و به صورت مکانیزه تهیه می شود، نیاز به نیروی انسانی کمی خواهید داشت و این مسئله هزینه های شما را کاهش می دهد.

تهیه غذای لذیذ و با کیفیت

سوخاری کیلویی غذایی لذیذ و بسیار خوشمزه برای تمامی افراد است و روند پخت آن به گونه ای است که کیفیت و طعم مواد اولیه را بسیار بالا می برد به همین دلیل است که روز به روز به تعداد علاقمندان این غذا بیشتر می شود.

استفاده راحت از وسایل

برای پخت و تهیه سوخاری کیلویی از دستگاه های به خصوصی استفاده می شود. استفاده از این وسایل بسیار راحت است و قابلیت تنظیم دما و زمان را به آشپز می دهد در نتیجه در مدت زمان کمی مواد غذایی آماده شده و خیلی سریع در اختیار مشتری قرار می گیرد.

اگر می خواهید کسب و کاری با این همه مزایا داشته باشید و به اهدافتان دست پیدا کنید حتما با مشاوران شرکت KMC صحبت کنید و تجهیزات مورد نیازتان را از ما خریداری نمایید. ما همیشه آماده ارائه خدمات با کیفیت و مطمئن به شما عزیزان هستیم.
6 مزیت مهم راه اندازی سوخاری کیلویی
6 مزیت مهم راه اندازی سوخاری کیلویی

در زمان خرید تجهیزات سوخاری کیلویی به نکات زیر توجه داشته باشید

اکنون که تصمیم گرفته اید سوخاری کیلویی راه اندازی کنید باید بدانید یکی از مهم ترین نکات، تهیه تجهیزات مورد نیازتان است. اگر در این جا استاندارد های لازم را رعایت کنید، کیفیت کارتان بالا می رود و روز به روز بر تعداد مشتریان تان افزوده خواهد شد. به همین دلیل مشاوران KMC Launch نکات زیر را در زمان خرید تجهیزات به شما پیشنهاد می کنند.

  • نیاز های کسب و کارتان را بشناسید تا بدانید به چه تجهیزاتی احتیاج دارید. سپس اولویت ها را در این باره تعیین کنید.
  • مساحت مکان خود را در نظر بگیرید و بر اساس آن، تجهیزات با ابعاد مناسب تهیه کنید.
  • تجهیزات با کیفیت تهیه کنید. به همین دلیل برند وسایل خیلی مهم است. همیشه به این فکر کنید که قرار است سالیان سال از این وسایل استفاده کنید به همین دلیل باید ماندگاری بالایی داشته باشند.
  • وسایل و تجهیزاتی که تهیه می کنید باید مصرف انرژی کمی داشته باشند تا هزینه های شما را بالا نبرند.
  • هزینه و بودجه لازم را برای تهیه تجهیزات مورد نیازتان را کنار بگذارید.
  • در زمان خرید، به نظرات مشتریانی که قبلا آن تجهیزات را خریداری کرده اند توجه کنید.
  • گارانتی و خدمات پس از فروش نیز خیلی مهم است. در زمان خرید سوالاتی در این باره از فروشنده بپرسید تا در آینده با مشکل رو به رو نشوید.

اگر سوالات و ابهاماتی در این زمینه دارید می توانید از کارشناسان ما بپرسید. بهترین کار، تماس با مشاورین KMC و دریافت راهنمایی از آن ها می باشد.

منوی سوخاری کیلویی چیست؟

در یک مغازه سوخاری کیلویی مواد غذایی مختلف سرو می شود. در ادامه برخی از مهم ترین آن ها را نام می بریم.

  • بال سوخاری
  • ران سوخاری
  • کتف سوخاری
  • مرغ کامل سوخاری
  • کوکتل پنیری کیلویی
  • قارچ سوخاری
  • پنیر سوخاری
  • سیب زمینی سوخاری و سرخ شده
  • پیاز سوخاری
  • شنیسل
  • ناگت
  • کنتاکی
  • چیکن
  • میگو سوخاری
  • انواع پیتزا
  • کوکتل دودی

مواردی که ذکر کردیم تنها بخشی از مواد غذایی است که در سوخاری کیلویی می توانید به مشتریان تان ارائه دهید. شما می توانید با توجه به شرایط و معیارهایی که دارید، سایر مواد غذایی فست فودی را به این لیست اضافه نمایید.

تاپینگ
تاپینگ

هزینه راه اندازی سوخاری کیلویی چقدر است؟

راه اندازی سوخاری کیلویی مسائل و شرایط زیادی دارد از جمله تهیه مکان مناسب، تهیه تجهیزات و وسایل ضروری، داخلی یا خارجی بودن وسایل، تهیه مواد اولیه، استخدام آشپز و… شما باید تمامی این موارد را در نظر بگیرید سپس قیمت ها و هزینه ها را برآورد نمایید. به همین دلیل عوامل مختلفی بر هزینه راه اندازی سوخاری کیلویی تاثیرگذار است.

اگر می خواهید با دقت بیشتری هزینه ها را بررسی نمایید تا بودجه و تمهیدات لازم را برای راه اندازی این کار در نظر بگیرید پیشنهاد می کنیم از مشاوره کارشناسان شرکت KMC استفاده کرده و سپس سایر مراحل را بر این اساس پیگیری نمایید.

شرکت KMC Launch مشاور و پیشگام در زمینه تامین و تولید تجهیزات آشپزخانه های صنعتی در ایران می باشد که از سال 1380 با کمک متخصصین و تکنولوژی های روز دنیا فعالیت خود را تا به امروز ادامه داده است و در آینده نیز آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد. بر همین اساس شما می توانید برای دریافت مشاوره راه اندازی سوخاری کیلویی و تهیه تجهیزات با کیفیت با ما تماس بگیرید.

09126610672