راه اندازی ساندویچی در 1403

خانه    بلاگ      راه اندازی ساندویچی در 1403

یکی از غذاهای خوشمزه که در هر سنی طرفدار دارد، ساندویچ است. همین مسئله افراد را به راه اندازی ساندویچی در 1403 ترغیب می کند تا بتوانند کسب و کار موفق و پر رونقی را برای خودشان داشته باشند. اگر شما نیز جزء این دسته از افراد هستید پیشنهاد می کنیم به نکاتی که در ادامه این مقاله ذکر می کنیم حتما توجه داشته باشید و در کارتان به کار ببندید.

 

مهم ترین مراحل راه اندازی ساندویچی در 1403 کدام اند؟

برای راه اندازی یک کسب و کار تازه باید ابتدا بدانید که چه کارها و مراحلی را باید پشت سر بگذارید. دانستن این موارد به شما کمک می کند همه چیز را طبق اصول و قوانین خود پیگیری کنید تا در مراحل بعدی با مشکل رو به رو نشوید. به همین دلیل در ادامه می خواهیم شما را با مهم ترین مراحل راه اندازی یک ساندویچی در 1403 آشنا کنیم.

 

  • تهیه مکان مناسب برای ساندویچی

شما ابتدا باید فکر کنید که آیا می خواهید ساندویچ را در محل برای مشتریان خود سرو نمایید یا به صورت بیرون بر خدمات ارائه دهید. دانستن این مسئله کمک بزرگی در انتخاب مکان ساندویچی می کند. شما باید مکانی را انتخاب نمایید که تمامی وسایل آشپزخانه، وسایل سرویس دهی و … در آن جای شود. با توجه به سلیقه و نظرتان می توانید مکانی کوچک یا بزرگ تهیه کنید. به این نکته هم توجه داشته باشید که محل مورد نظر در جای مناسبی از نظر عبور و مرور افراد قرار داشته باشد نه یک جای پرت و به دور از رفت و آمد.

 

  • انتخاب نام مناسب

برای ساندویچی خود نام مناسبی انتخاب نمایید که کوتاه و با معنی بوده و به غذا و خوراکی مربوط باشد. این نام باید به گونه ای باشد که مشتری با شنیدن آن توجهش جلب شده و به خوبی در ذهنش ماندگار شود.

 

  • اخذ مجوز های لازم

برای راه اندازی هر کسب و کاری از جمله ساندویچی باید تمامی مجوز های مربوطه را دریافت کنید تا کارتان را به صورت اصولی و قانونی پیش ببرید.

 

 

  • انتخاب منوی ساندویچی

با توجه به نوع کاری که می خواهید انجام دهید سعی کنید منوی ساندویچی خود را انتخاب نمایید. انواع ساندویچ های سرد و گرم، انواع سالاد، پیش غذا، سیب زمینی سرخ شده، انواع پیتزا، قارچ سوخاری، پیاز سوخاری، مرغ سوخاری، الویه، فیله مرغ و … از جمله مواردی است که می توانید در منوی خود جای دهید.

 

  • تهیه تجهیزات مناسب ساندویچی

این مرحله بسیار مهم است. شما باید با توجه به منوی خود، فضایی که در اختیار دارید، میزان بودجه ای که برای خرید تجهیزات کنار گذاشته اید و … تجهیزات مناسبی تهیه نمایید.

 

  • تهیه مواد اولیه برای پخت انواع غذای مورد نظرتان

با توجه به منوی غذایی که تهیه کردید باید به سراغ تامین مواد اولیه برای پخت آن ها بروید. سعی کنید بهترین تامین کننده مواد غذایی را پیدا کرده و آن ها را به صورت تازه و با کیفیت و روزانه یا هفتگی و … خریداری نمایید.

 

  • استخدام آشپز و کارکنان

با توجه به ظرفیت ساندویچی و منوی غذای خود به استخدام آشپز و تعدادی پرسنل برای شستشو، سرو غذا و … اقدام نمایید. در صورت لزوم سعی کنید آموزش های لازم را به آن ها ارائه دهید تا از کیفیت کارشان مطمئن شوید.

 

فهرست وسایل مورد نیاز برای راه اندازی ساندویچی در 1403 کدام است؟

همانطور که می دانید یکی از مهم ترین مراحل راه اندازی ساندویچی در 1403 و فست فودی و … تهیه وسایل و تجهیزات مورد نیاز آن ها است. این وسایل باید مطابق با نیاز شما و در کیفیت بالا تهیه شوند تا مواد غذایی با کیفیت و مرغوبی به دست مشتری برسد. در ادامه مهم ترین موارد و تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی ساندویچی در 1403 را نام می بریم.

 

  • فر ساندویچ و پیتزا

فر ساندویچی انواع مختلفی داشته و در پخت انواع غذا ها کاربرد دارد. شما می توانید با کمک این وسیله سوسیس، همبرگر، میگو، ماهی، فیله گریل شده، هات داگ، پیتزا و … را تهیه نمایید. این نوع فر در ابعاد و اشکال مختلفی وجود دارد در نتیجه شما می توانید بر اساس نیاز و فضایی که دارید مناسب ترین آن را انتخاب نمایید.

  • سرخ کن

سیب زمینی سرخ شده، قارچ سوخاری، پیاز سوخاری، پنیر سوخاری و … از جمله خوشمزه ترین ها در منوی ساندویچی هستند که برای تهیه آن ها به وسیله ای به نام سرخ کن صنعتی احتیاج دارید. با کمک این وسیله می توانید این مواد غذایی خوشمزه و پرطرفدار را تهیه نمایید. سرخ کن های صنعتی دارای انواع مختلفی هستند و این امکان را به شما می دهند با توجه به نیازتان دستگاه مناسبی تهیه نمایید.

 

  • پوست کن

یکی از کارهای سخت و وقتگیر پوست کندن پیاز، سیب زمینی و … است. با کمک دستگاه پوست کن می توانید به کارتان سرعت ببخشید و در مدت زمان کمتر تعداد بیشتری مواد غذایی تهیه نمایید.

 

  • دستگاه کالباس بر

برای تهیه انواع ساندویچ سرد و انواع پیتزا به برش هایی از کالباس احتیاج دارید. تهیه برش هایی از کالباس به کمک دستگاه کالباس بر انجام می شود. همچنین می توانید با کمک این دستگاه انواع پنیر، سوسیس، گوشت و … را نیز در ضخامت های دلخواه برش بزنید.

 

  • سینک، کابینت، یخچال و …

برای تاسیس هر کسب و کاری که به مواد غذایی مربوط می شود باید از یک سری وسایل ثابت مانند سینک، کابینت، یخچال، فریزر، قابلمه و ماهیتابه در اندازه های مختلف، انواع گاز و … استفاده شود. برخی از این وسایل برای شستشو و نظافت کاربرد دارند و برخی دیگر از آن ها برای نگهداری از مواد غذایی. از آن جایی که این وسایل در ابعاد و اندازه های مختلفی در بازار وجود دارند شما می توانید مطابق با نیاز و فضای آشپزخانه خود، مناسب ترین ها را انتخاب نمایید.

 

از دیگر وسایل و تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی ساندویچی در 1403 می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• خمیر پهن کن
• چرخ گوشت صنعتی
• تخته کار
• همبرگر زن صنعتی
• دستگاه خمیر گیر
• دستگاه یخ ساز
• اجاق گاز
• گریل
• انواع هود صنعتی
• ماشین ظرفشویی

هزینه راه اندازی ساندویچی در 1403 چقدر است؟

همانطور که مشاهده کردید برای راه اندازی یک ساندویچی در 1403 به موارد مختلفی نیاز دارید از جمله تهیه کارهای اولیه مانند انتخاب مکان مورد نظر، اخذ مجوز های لازم، خرید تجهیزات مورد نیاز، تبلیغات و … هر کدام از این موارد هزینه های خاص خود را دارند و به نوع ساندویچی مورد نظرتان و منوی انتخابی شما بستگی دارد. به همین دلیل اگر می خواهید اطلاعات دقیق تری در این باره کسب کنید می توانید راهنمایی های لازم را از کارشناسان ما در گروه تولیدی kmc دریافت نمایید و با جدید ترین قیمت ها و هزینه ها در این زمینه آشنا شوید.

نظرات شما

نظر شما پس از تایید از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود

09126610672