راهنمای خرید تاپینگ

خانه    بلاگ      راهنمای خرید تاپینگ

تاپینگ بار سرد از مجموعه تجهیزات مورد نیاز فست فودی ها و رستوران هاست. این وسیله از جمله تجهیزات مورد نیاز در تمام رستوران ها و فست فودی ها به حساب می آید که موجب سهولت کار در آشپزخانه های بزرگ و صنعتی می شود. تیم KMC Lunch  در این مقاله راهنمای کاملی برای خرید تاپینگ برای شما بارگذاری کرده است.

تاپینگ چیست؟

تاپینگ یک نوع میز استیل است که بخش های مختلفی برای تفکیک مواد اولیه برای آماده سازی و سرو سریع غذا دارد.

تاپینگ ها لگن های متعدد دارند که هرکدام مواد غذایی خاصی را حفظ و نگهداری می کنند. این وسیله یکی از تجهیزات ضروری آشپزخانه های صنعتی است.

به کمک تاپینگ ها، سرعت کار در آشپزخانه بالا می رود و در زمان کوتاه تری غذای مورد نظر به دست مشتری می رسد. برای مثال، از تاپینگ در فست فودی ها برای نگهداری قارچ خردشده، پنیر، گوشت و سایر سبزیجات استفاده می شود؛ در بستنی فروشی ها از تاپینگ برای تفکیک طعم های مختلف بستنی استفاده می شود.

 

تاپینگ در kmc launch

انواع تاپینگ

تاپینگ ها در دو نوع تاپینگ سرد و تاپینگ گرم، به بازار عرضه می شوند؛ که در ادامه به بررسی هر یک از این تاپینگ ها میپردازیم.

تاپینگ گرم:

تاپینگ گرم نوعی میز استیل است که به بخش های مختلفی تفکیک شده، که هر بخش برای گرم نگهداشتن یک ماده غذایی یا غذای خاص در لاین سلف سرویس است. در این مدل تاپینگ ها، در زیر لگن سیستم چرخش آب گرم تعبیه شده تا غذا گرم و تازه بماند.

از تاپینگ گرم معمولا در هتل ها، رستوران ها، تالار ها و فست فود های سلف سرویس استفاده می شود.

تاپینگ  سرد:

تاپینگ سرد، همانند تاپینگ گرم نوعی میز استیل با بخش های مجزا و تفکیک شده است که مواد اولیه غذا ها را در خود نگهداری می کند. با این تفاوت که در زیر لگن تاپینگ بار سرد، یخچال یا فریزر تعبیه شده است.

به این ترتیب از فاسد شدن مواد غذایی جلوگیری می شود.

تاپینگ های سرد انواع مختلفی دارند که در تعداد لگن و سایز ها با هم متفاوت هستند.

تاپینگ 190 زیر یخچال 10 لگن شرکت kmcاز پرطرفدار ترین نوع تاپینگ بار ها است که به دلیل تعداد لگن هایش در بین صاحبان نام صنعت رستوران داری محبوب است.

چرا آشپزخانه های صنعتی به تاپینگ نیاز دارند؟

رستوران داری و صنعت رستوران، یک کار بسیار پرسود ولی پر زحمت است، صاحبان آشپزخانه های صنعتی باید تجهیزات گسترده و توسعه یافته را از ابتدای کار فراهم کنند . و مهم ترین نکته این است که مواد اولیه سالم و تازه مطابق با استانداردهای وزارت بهداشت حفظ و نگهداری شوند.

اما اینکه چرا آشپزخانه های صنعتی به تاپینگ نیاز دارند، برای صاحبان این کسب و کار پیش می آید. در جواب این سوال باید اینگونه پاسخ داد که، تاپینگ ها مزایای زیادی دارند، که این مزیت ها خود را در آشپزخانه های صنعتی نشان می دهند.

اولین مزیت تاپینگ ها، ایجاد فضای کاری به درد بخور با امکان ذخیره سازی امن است. اگر آشپزخانه صنعتی شما فضای کمی دارد تاپینگ ها را نجات شما می باشند.

 چیزی که بیش از اندازه در مورد آشپزخانه های صنعتی به آن توجه می شود، این است که راحتی کامل و افزایش سازماندهی مواد اولیه بسیار اهمیت دارد و تاپینگ ها این فرآیند را آسان کرده اند.

آماده سازی سریع غذا، خدمات سریع و در نهایت افزایش رضایت مشتری نیز یک دلیل خوب برای استفاده از تاپینگ ها در آشپزخانه های صنعتی  است.

تاپینگ

نکاتی که هنگام خرید تاپینگ بار باید به آن توجه کنیم

تجهیز آشپزخانه صنعتی یک امر بسیار مهم است، و باید هر وسیله با دقت انتخاب شود. بنابراین هنگام تجهیز رستوران و فست فود خود به دنبال وسایل با کیفیتی باشید که سالیان طولانی برای شما کار کند.

در خرید تاپینگ برای رستوران و فست فود باید به نکات زیر توجه کرد:

  • تاپینگ ها در سایزها و اندازه های مختلف با تعداد لگن های متنوع در kmc lunch موجود است. شما براساس نیاز خود می توانید تاپینگ بار های 4 لگن تا 10 لگن را سفارش دهید و برای رستوران خود تهیه کنید.
  • در هنگام خرید تاپینگ ، به طراحی ظاهری و جنس بدنه تاپینگ نیز توجه کافی داشته باشید. درب تاپینگ بار می تواند شیشه ای باشد!
  • بطور معمول جنس تاپینگ های صنعتی استیل است. چون هم کیفیت بالایی دارند، هم نمای زیبایی دارند، و هم اکسیژن موجود در هوا در برابر استیل واکنش نشان نمی دهد و باعث تخریب دیگر اتم های داخلی و آلودگی نمی شود.
  • قبل از خرید تاپینگ، بهتر است فضای آشپزخانه خود را اندازه بگیرید.
  • بسیاری از افراد هنگام خرید تاپینگ، فقط به جنس و قیمت آن توجه می کنند، و هیچ توجهی به استفاده آسان و راحتی در تمیزی آن ندارند. به همین دلیل است که خاطر نشان می کنیم تاپینگ بدنه استیل تهیه کنید! این تاپینگ ها نگهداری آسانس دارند و به راحتی تمیز می شوند. ضد زنگ بودن این تاپینگ ها آن ها را برای استفاده طولانی مدت تضمین می کند.
  • درب لگن های تاپینگ ها می تواند از جنس شیشه یا استیل باشد. توجه کنید که درب لگن ها بسیار حائز اهمیت می باشند. چراکه از ورورد آلودگی به داخل لگن جلوگیری می کنند.
  • برند یکی از مهم ترین مسائل در خرید تاپینگ است. اگر می خواهید از بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات در رستوران خود استفاده کنید، از برند های معتبری همچون kmc lunch تجهیزات خود را تهیه کنید.

قیمت انواع تاپینگ آشپزخانه صنعتی؟

قیمت تاپینگ های آشپزخانه صنعتی براساس سایز و اندازه و تعدا لگن های آن متفاوت است، چرا که کارایی تاپینگ ها بر اساس تعداد لگن هایشان تغییر می کند.

تاپینگ 150 زیریخچال 8 لگن شرکت KMC  از جمله تاپینگ های اقتصادی است که علاوه بر تعداد لگن های مناسب قیمت فوق العاده ای نیز دارد.

تاپینگ

تاپینگ آشپزخانه صنعتی را از کجا تهیه کنیم؟

تهیه تاپینگ آشپزخانه صنعتی، از جمله دغدغه های صاحبان رستوران ها و فست فود ها بوده است.

اغلب تاپینگ های موجود در بازار تعداد لگن های محدودی دارند که کارفرمایان را مجبور به تهیه چندین تاپینگ می کند.

ما در KMC Lunch  بصورت اختصاصی و انحصاری تاپینگ مد نظر شما را برایتان طراحی و تولید می کنیم. شما می توانید انواع تاپینگ های 4 لگن تا 10 لگن را زیر فریزر دار، را برای رستوران، فست فود، هتل و … خود تهیه کنید.

برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر می توانید با تیم مشاوران ما در KMC Lunch  تماس بگیرید.

نظرات شما

نظر شما پس از تایید از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود

09126610672