تجهیزات و هزینه راه اندازی فست فود در 1403

خانه    بلاگ      تجهیزات و هزینه راه اندازی فست فود در 1403

ازجمله کسب و کارهایی که با برنامه ریزی درست ، در مدت زمان کوتاهی شما را به سوددهی می رساند، راه اندازی فست فودی می باشد، که با آنالیز درست تجهیزات مورد نیاز و هزینه راه اندازی فست فود می توانید این بازه زمانی را کوتاه تر کنید.

فست فود ها در دنیای امروزه از پرطرفدارترین غذاها هستند . بنابراین بازار رقابت در این صنعت نیز بسیار داغ است، اما شما می توانید با بررسی و آنالیز رقیبان خود و پرورش ایده های جدید ، رستوران و فست فودی خود را از سایر رستوران ها متمایز کنید.

با مشاوره درست و استفاده از تجربیات افراد متخصص دراین زمینه ، شما می توانید رستوران فست فودی خود را با کمترین هزینه ممکن راه اندازی و تجهیز کنید. تیم مشاوران مجموعه کی ام سی لانچ آماده یاری رساندن به شما در جهت پیش برد اهدافتان است.

 

 

هزینه  های ضروری  راه اندازی فست فود:

برخی هزینه ها در راه اندازی فست فود وجود دارند، که جز مهم ترین هزینه های راه اندازی این کسب و کار پردرآمد هستند . این هزینه ها شامل :

  • هزینه خرید یا اجاره مکان برای تاسیس فست فود
  • دکور فست فود و رستوران
  • هزینه خرید تجهیزات فست فود و  تجهیزات رستوران
  • هزینه چاپ لوگو بر روی بسته بندی غذاها
  • هزینه تهیه مواد غذایی اولیه
  • آموزش پرسنل برای تهیه غذاها و رسیدگی به مشتری

سایر هزینه های تاسیس و راه اندازی فست فود از جمله هزینه های غیر ضروری می باشند که می توان از آنها چشم پوشی کرد.

 

 

 

 

تجهیزات فست فود

راه اندازی فست فود بدون تجهیزات ممکن است ؟ قطعا خیر.

اما برای راه اندازی فست فود 5 دسته از تجهیزات را باید تهیه کنیم تا موجب سهولت در کار و افزایش بازدهی فست فودی شود . این تجهیزات فست فود شامل موارد زیر می باشند :

  1. تجهیزات نگهداری و انبار مواد غذایی (یخچال ها و فریزرها )
  2. تجهیزات شست و شو
  3. تجهیزات آماده سازی ( بار استیشن ، تاپینگ و … )
  4. تجهیزات پخت (مثل : اجاق گاز ها ، فرها ، سرخ کن ها ، صفحات گریل و… )
  5. تجهیزات سرو

این تجهیزات از جمله الزامات یک رستوران و فست فود است ،که بسته به منو غذایی و نیاز هر رستوران و فست فودی در سایزها و مدل های مختلف تولید می شوند.

تجهیزات و هزینه راه اندازی پیتزا فروشی

قطعا یکی از پرسودترین فست فودی ها در ایران راه اندازی پیتزا فروشی است. اگر در راه اندازی پیتزا فروشی سرمایه کمی دارید ولی  می خواهید از رقیبان خود سبقت بگیرید ، باید بدانید که هزینه راه اندازی پیتزا فروشی نسبت به هزینه راه اندازی سایر  فست فودی ها کمتر است.

3 مورد از مهم ترین تجهیزات راه اندازی فست فود پیتزا فروشی به شرح زیراست:

  1. دستگاه خمیرپهن کن : این دستگاه به منظور درست کردن و پهن کردن خمیر پیتزا استفاده می شود. خمیر پهن کن های طرح ایتالیایی انواع مختلفی دارند ، که تفاوت سایز دهنه آن ها را متمایز میکند. خمیر پهن کن ایتالیایی دهنه 30 سانتی متری و خمیر پهن کن ایتالیایی دهنه 40 سانتی متری هرکدام خمیر را با ضخامت متفاوتی پهن و آماده میکنند.
  2. فر پیتزا : در تهیه و تولید پیتزا ، استفاده از فرهای ریلی و صندوقی اهمیت ویژه ای دارند . تفاوت سایز دهنه فرهای ریلی ، موجب تفاوت در تعداد پیتزاهایی میشود ، که بصورت همزمان می توان داخل فر قرار داد. از جمله کارآمدترین فرهای ریلی می توان به فر ریلی دهنه 70 kmc و فر ریلی دهنه 50 اشاره کرد .
  3. ابزار و ظروف : یخچال ها و فریزرهای ایستاده و رو میزی از تجهیزات مورد نیاز هر فست فودی می باشد ، میز کار زیر فریزر بسیار کاربردی برای هر رستوران و فست فود می باشد .

تجهیزات فست فود KMC Lunch  شامل تمامی تجهیزات سرد و گرم مورد نیاز برای اداره یک فست فودی باقیمت مناسب می باشد.

تجهیزات و هزینه راه اندازی ساندویچی

اگر منو فست فود شما شامل غذاهای ساندویچی است ، نگران تجهیزات رستوران خود نباشید، چراکه تیم ما بهترین دستگاه های مورد نیاز با بهترین عملکرد را برای تجهیز رستوران شما دارد.

4 مورد از مهم ترین تجهیزات راه اندازی فست فود ساندویچی به شرح زیر است:

  1. دستگاه پخت برگر زغالی : برگر زغالی از جمله محبوب ترین غذاهای فست فود در کل دنیا است.

دستگاه برگر و گریل برای بازده بیشتر در رستوران باید در کنار هم قرار بگیرند ، اما تهیه دو دستگاه متفاوت نه تنها هزینه زیادی دارد بلکه فضای بیشتری نیز اشغال می کند .

دستگاه گریل ترکیبی که شامل گريل مبله ذغالی و روغنی ترکيبی است، می توانند بهترین و اقتصادی ترین انتخاب برای فست فودهای بزرگ باشد.

اما اگر یک کسب و کار کوچک دارید می توانید هر کدام که بیشتر مورد نیاز شماست، گریل روغن یا گریل زغال را به صورت جداگانه تهیه کنید.

  1. دستگاه پخت کباب ترکی: دونر کباب و کباب ترکی نیز ازجمله فست فودهای پرطرفدار است.

دستگاه های پخت کباب ترکی بصورت تک سیخ و چند سیخ بسته به نوع کارکرد فست فودی قابل سفارش هستند.

  1. فر ساندویچ : از جمله دستگاه های اقتصادی فست فودی فر های ساندویچ هستند. این دستگاه ها بسیار پرکاربرد هستند ، که به دلیل سینی تعبیه شده درآن ها قابلیت پخت پیتزا را نیز دارند. جایگزین فرهای ساندویچ ، فر های ریلی پیتزا دهنه ی 70سانتی  و دهنه ی 50 سانتی هستند . درواقع می توان گفت فر های ساندویچ همان فر های پیتزا هستند .
  2. تاپینگ ساندویچ : تاپینگ ها از جمله تجهیزات سرد مورد نیاز فست فود ها هستند . این دستگاه ها برای تازه نگه داشتن انواع تاپینگ های موجود در ساندویچ و سایر غذاها استفاده می شوند که با تعداد لگن های مختلف تولید می شوند. از جمله محبوب ترین تاپینگ ها می توان به تاپینگ ١۵٠ زیر یخچال ۸ لگن شرکت KMC و همچنین تاپینگ ۱۹۰ زیر یخچال ۱۰ لگن شرکت KMC اشاره کرد، که هم شامل لگن های تاپینگ هستند، هم فریزر تعبیه شده در آن ها شما را از داشتن فریزر جداگانه می تواند بی نیاز کند .

کادر مجرب مشاوران ما در کی ام سی لانچ به شما کمک می کنند، تا به کمک به روزترین متریال و تجهیزات رستورانی و فست فودی  سهولت در کار و افزایش بازدهی را تجربه کنید.

تجهیزات و هزینه را اندازی سوخاری

سوخاری ها همیشه جز پرطرفدارترین فست فودها هستند. امروزه شاهد تاسیس فست فودهای زیادی در تمام شهرها هستیم که بطور اختصاصی به تهیه و تولید سوخاری مشغول هستند ، تجهیزات سوخاری نیاز به نیروی انسانی را کمتر کرده اند.

ازجمله تجهیزات ضروری برای فست فود سوخاری میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. سرخ کن صنعتی : همه ی فست فودی ها به سرخ کن نیاز دارند. سرخ کن ها بصورت تک لگن و چند لگن در بازار موجود هستند، که افزایش تعداد لگن ها موجب افزایش کاربری و افزایش قیمت آن ها میشود. اما شما با تیم kmc – lunch  نه تنها  نیازی نیست دغدغه قیمت های نجومی سرخ کن ها را داشته باشید ، بلکه با سفارش سرخ کن رومیزی دولگن شرکت KMC و سرخ کن 17 لیتری تولید شرکت KMC- Lunch   می توانید سرخ کن با کیفیت و بهینه ای داشته باشید که موجب سهولت کار در آشپزخانه مجموعه شما می شود  .
  2. دیسپلی یا شوت : دیسپلی ها و شوت ها همان گرمکن مواد غذایی یا گرمکن سیب زمینی و  مرغ سوخاری هستند. کاربرد این دستگاه در گرم نگه داشتن انواع سوخاری ها مانند : مرغ سوخاری ، سیب زمینی سوخاری ، قارچ سوخاری و … مشهود است. این دستگاه را به صورت یک طبقه یا به صورت دو طبقه میتوان تهیه کرد. شوت ها به دو شکل شوت بغل شیشه و شوت بدون شیشه درKMC lunch  موجود هستند .

دیسپلی ها نیز که به آن ها گرمخانه غذا نیز می گویند، از تجهیزات فست فود سوخاری هستند. دیسپلی شرکت KMC  با بدنه تمام استیل انتخاب مناسب و اقتصادی برای فست فود سوخاری است .

  1. دستگاه هنی پنی : این سرخ کن برای سوخاری کردن مرغ و ماهی کاربرد دارد. این دستگاه مرغ و ماهی را به خوبی مغز پخت و سرخ می کند.

شما میتوانید تجهیزات رستوران و فست فود خود را با خیال راحت از شرکت کی ام سی تهیه کنید، چرا که تمامی دستگاه ها و تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی رستوران و فست فودی در شرکت کی ام سی لانچ  با بالاترین کیفیت تولید شده و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش میباشند.

سوددهی فست فود

راه اندازی یک کسب و کار نیازمند مشاوره و برنامه ریزی درست و اصولی زیر نظر افراد با تجربه را دارد.

مجموعه کی ام سی در زمینه فروش تجهیزات آشپزخانه که شامل تجهیزات رستوان و تجهیزات فست فود است ،می تواند به شما کمک کند ، چرا که زیاد بودن نرخ سوددهی صنعت غذایی بدیهی است اما کوتاه کردن مدت زمان رسیدن به سوددهی  نیازمند مدیریت مالی و برنامه ریزی درست است.

 مشاوره راه اندازی رستوران شامل موارد متفاوتی می باشد، 3 مورد از مهم ترین معیارها شامل مواردذیل است که تیم مجموعه کی ام سی می تواند دراین موارد نیز به شما کمک کند :

  • مشاوره انتخاب محل رستوران و فست فود
  • مشاوره انتخاب منو برای رستوران و فست فود
  • مشاوره خرید و تجهیز رستوران

تیم kmc _ lunch  با مشاوران مجرب خود آماده کمک به کسب کار و افزایش سوددهی مجموعه شماست. برای دریافت مشاوره راه اندازی رستوران و فست فود، خرید تجهیزات رستوران و تجهیزات فست فود خود می توانید با مشاوران مجموعه تماس بگیرید.

نظرات شما

نظر شما پس از تایید از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود

09126610672