نکات مهم برای راه اندازی فست فود، بخش دوم

خانه    بلاگ      نکات مهم برای راه اندازی فست فود، بخش دوم
نکات مهم برای راه اندازی فست فود، بخش دوم

نکات مهم برای راه اندازی فست فود ، بخش دوم | ببینید چقدر سرمایه برای افتتاح و راه اندازی فست فود نیاز دارید و چطور می توانید این سرمایه را افزایش دهید . می توانید درخواست وام و کمک مالی کنید. بهترین ابزار برای بالا بردن سرمایه این است که یک طرح کسب و کار داشته باشید:

در جست و جوی سرمایه برای راه اندازی فست فود :

همه ی کسب و کارها احتیاج به سرمایه گذار برای شروع کار ندارند،به ویژه اگر از کوچک شروع کنید. می توانید از وامهای کوچک شروع کنید.

اگر هم به دنبال سرمایه گذار هستید، برایش برنامه ریزی کنید. از اساس طرح کسب و کارتان برای در خواست وام و برنامه های سرمایه گذاری استفاده نمایید. سرمایه گذاران و وام دهندگان می خواهند همه چیز را راجع به ایده های تجاری و معاملات شما بدانند. واقع بین باشید که چقدر پول نیاز دارید. شما با خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی داخلی و دوری از خرید تجهیزات اضافی می توانید پول خوبی را پس انداز کنید.

نوع غذا:

پیش از افتتاح و راه اندازی فست فود یا تصمیم گیری راجع به انتخاب نمایندگی از شرکت های دیگر ، باید نوع غذایی که می خواهید سرو کنید را در نظر بگیرید.اگرچه که فست فودها قبلا همه همبرگر سرو میکردند ، شما نباید خودتان را فقط به این گزینه ها محدود کنید . به عنوان مثال ، ساندویچ های سرد تازه با سبزیجات و نان سرو کنید.  بدون در نظر گرفتن اینکه شما نمایندگی هستید یانه ، گزینه های غذایی که میخواهید در فست فودتان سرو کنید را اول در نظر بگیرید

حق امتیاز :

این نکته که می خواهید فست فود خودتان را راه اندازی کنید یا نمایندگی اخذ نمایید را در نظر بگیرید. پیش از افتتاح و راه اندازی فست فود یکی از چیزهایی که باید مد نظر قرار بدهید سرمایه تان است. :گاهی اوقات حق امتیاز یک برند مشخص امکان دارد که سرمایه بسیاری را بخواهد نسبت به زمانی که بخواهید یک رستوران شخصی افتتاح کنید،اما اگر آن برند غذایی مشهور باشد بازگشت سرمایه تان بیشتر است.عموما افتتاح فست فود شخصی خودتان سرمایه کمتری  نیاز دارد، اما ریسک اینکه مشتری از غذای شما خوشش نیاید بیشتر است. علاوه بر این اگر شما دستور غذایی خاصی دارید نمی توانید وقتی شعبه جای دیگری رامی زنید آن غذا را سرو کنید چون آن نمایندگی به شما میگوید که چه بفروشید نه چیزی که خودتان دوست دارید.

مراحل نظارتی زمان آغاز یک کسب و کار را در نظر بگیرید:

حالا هر نوع کسب و کاری که داشته باشید، باید اصول و مراحل قانونی وحقوقی مربوط به آن کسب و کار را در نظر بگیرید. از ثبت شرکت، تا گرفتن مجوز قانونی، …

مدیریت فست فود در چهارچوب قوانین گفته شده :

از قوانین مربوط به کارکنان تا قوانین بهداشت غذایی، و قوانین جدید مانند استعمال دخانیات، درک و رعایت کردن قوانین و مقررات و الزامات قانونی بر موفقیت فست فود شما تاثیر بسیاری دارد.

پیش از راه اندازی فست فود بررسی بسیار دقیقی بر روی هزینه ها و مخارج داشته باشید، در این مقاله به نکات مهم برای راه اندازی فست فود پرداخته ایم برای مشاهده بخش قبلی مقاله برروی لینک منوی مقالات در بالای سایت کلیک نمایید.

نظرات شما

نظر شما پس از تایید از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود

09126610672