تجهیزات مورد نیاز فست فود

خانه    بلاگ      تجهیزات مورد نیاز فست فود
تجهیزات مورد نیاز فست فود

تجهیزات مورد نیاز فست فود چه چیزهایی هستند؟ چه کار باید کرد که یک آشپزخانه حرفه ای داشت؟ همانطور که می دانیم راه اندازی یک فست فود بسیار استرس زا است . شما وقتی قصد راه اندازی یک فست فود را دارید برای بخش های مختلف آن تدارک می بینید. شاید به بودجه و توان مالی خود خیلی اهمیت دهید.

این موضوع باعث می شود برخی از لوازم غیر ضروری را حذف و یا برای تهیه برخی لوازم خصوصا در آشپزخانه صنعتی خود وسواس بیشتری داشته باشید.
بله کاملا درست است برای راه اندازی یک فست فود اولویت بندی را فراموش نکنید ، و به هیچ عنوان آشپزخانه خود را دست کم نگیرید.

استفاده از یخچال و سیستم تهویه

این یکی از مهمترین تجهیزات مورد نیاز فست فود این است که شما باید بدانید که هر مواد اولیه ای که تهیه می کنید باید شرایط نگهداری مناسبی داشته باشد و همینطور اینکه اگر بودجه کم دارید به خرید یک یخچال کوچک اکتفا کنید ولی حتما فضا را مد نظر قرار دهید. به این نکته توجه کنید که شاید نیاز به خرید یک یخچال دیگر داشته باشید.

استفاده از تنور یا فر

برای انتخاب این گزینه نوع فست فود شما بسیار مهم است شما باید بدانید برای طبخ پیتزا از یک فر پیتزا استفاده می کنید یا یک فر ریلی و یا حتی از تنور.

سرخکن سیب زمینی

همه منو های رستوران ها یک بخش دلچسب بنام سیب زمینی سرخ شده دارد. شما باید یک سرخکن داشته باشید تا بتوانید بهترین نوع سیب زمینی سرخ شده را سرو کنید.

گریل روغنی یا زغالی

اگر از سرآشپز خود بپرسید که مهمترین تجهیزات مورد نیاز فست فود چیست؟ حتما از گریل روغنی و یا ذغالی نام می برد. در انتخاب یک گریل ذغالی یا روغنی دقت کنید. این موضوع می تواند در پخت تعداد زیادی غذا به روش درست کمک کند.

میز کار

میز کار استیل یکی از مواردی است که به کار شما سرعت می بخشد ، شما با داشتن یک میز کار استیل می توانید خروجی بهتر و سریع تری داشته باشید. به این موضوع فکر کنید که در انتخاب یک میز کار می شود اختصاصی هم سفارش میز کار داد . یعنی با توجه به فضا و جا این کار را انجام دهید.

نظرات شما

نظر شما پس از تایید از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود

09126610672