شرایط راه اندازی فست فود

خانه    بلاگ      شرایط راه اندازی فست فود
شرایط راه اندازی فست فود

شرایط راه اندازی فست فود: شرایط و مدارک لازم جهت اخذ مجوز برای راه اندازی فست فود : قطعا کسانی که قصد راه اندازی فست فود یا هر کسب و کار قانونی را در کشورمان دارند، به مجوز هایی برای شروع این کار نیازمند هستند.

مراحل راه اندازی فست فود چیست؟

جهت راه اندازی فست فود اطلاعات کسب نمایید.

پیش از راه اندازی فست فود بهتر است اطلاعاتی بدست آورید.

تدوین طرح کسب و کار : برآورد هزینه راه اندازی فست فود مقدماتی تا پیشرفته، بازار هدف، گرفتن تمامی مجوزهای لازم

پیدا کردن یک محل مناسب

تامین هزینه های اولیه

خرید تمامی تجهیزات مورد نیاز ضروری : گاز و فر و سرخ کن و یخچال و میز و قفسه و صندوق دریافت پول.

استخدام و آموزش کارکنان: اکثرا نیروها ی جوان به صورت نیمه وقت علاقه بسیاری به کار در فست فود دارند.

تبلیغات فست فود از طریق تبلیغات کاغذی، تلویزیونی. بهتر است مشارکت با سازمان ها و مدارس را در برنامه تبلیغاتی خود بگنجانید.

بررسی مزایای راه اندازی فست فود

جهت راه اندازی فست فود باید نکاتی را دانست

یکی از مهمترین مزایای داشتن فست فود و راه اندازی فست فود سود دهی و فعال بودن در تعطیلات است یعنی وقتی شغل های دیگر تعطیل هستند و درآمدی ندارند برای شما عالی ترین شرایط است و مخصوصا در کشور ما که تقویم دارای تعطیلات بسیاری است وهمین موضوع برای این کار یک امتیاز عالی محسوب می شود.

مزیت بعدی قابلیت گسترش شغل و رستوران است شما اگر به صورت اصولی فست فود راه اندازی کنید می توانید به آسانی کارتان را گسترش دهید یعنی اگر یک غذای با کیفیت و خلاقانه ارائه دهید و در یک قسمت شهر مورد استقبال قرار گیرد می شود همان کار را در یک قسمت دیگر شهر و یا در یک استان دیگر ارائه کرد و جواب گرفت.

گرفتن جواز راه اندازی فست فود شامل چه مراحلی است؟

جهت راه اندازی فست فود به موارد زیر توجه نمایید.

مرحله اول: متقاضی باید جهت اخذ مجوز به اتحادیه مربوطه مراجعه کند.

مرحله دوم: درخواست خود را به صورت کتبی به اتحادیه ارائه کند.

مرحله سوم: اتحادیه جواب درخواست رو حداقل تا ۱۵ روز به متقاضی می دهد.

مرحله چهارم: اگه اتحادیه درخواست را قبول کند، متقاضی باید از اون تاریخ ظرف حداکثر سه ماه مدارک مورد  احتیاج اتحادیه رو تکمیل کند و به اتحادیه ارائه بدهد.

شرایط و مدارک لازم جهت اخذ مجوز برای راه اندازی فست فود

جهت راه اندازی فست فود به موارد زیر توجه نمایید.

تکمیل فرم درخواست عضویت جهت راه اندازی فست فود.

تابعیت جمهوری اسلامی ایران (در مورد اتباع بیگانه داشتن پروانه کار معتبر از وزارت کار و امور اجتماعی و پروانه اقامت معتبر از وزارت کشور).

اصل و کپی برابر اصل شده ‌هرگونه قرارداد اجاره یا مبایعه‌نامه عادی یا رسمی قبض رسید اجاره معتبر و یا حکم قطعی دادگاه مبنی برالزام به تنظیم سند بنام‌ متقاضی (یک سری).

اصل وکپی سند مالکیت ودرصورت داشتن پروانه‌کسب دیگری ارائه جواز کسب قبلی واحد صنفی.

تبصره یک: در صورتیکه متقاضی مالک باشد، ارائه اصل‌ و کپی سند مالکیت و بنچاق الزامیست.

تبصره دو: تصویر اسناد مالکیت حتما میبایست توسط مجتمع‌های ‌قضائی  برابر اصل گردد.

تبصره سه: دارندگان اسناد عادی میبایست تعهدی محضری ‌مبنی بر پذیرش ‌هرگونه مسئولیت کیفری و حقوقی ناشی ‌از عدم ‌انطباق ‌مدارک ارائه شده با موازین قانونی را به اتحادیه تسلیم نمایند.

اصل وکپی تمام صفحات شناسنامه (دوسری).

اصل وکپی کارت پایان خدمت برای متولدین ۱۳۳۸ به بعد(دوسری‌ پشت و رو).

اصل وکپی کارت ملی (دوسری پشت و رو) جهت تکمیل شدن و راه اندازی فست فود.

عکس ۴×۳ جدید پشت‌نویسی شده (۱۲قطعه از یک نگاتیو).

فیش تلفن واحد صنفی جهت تشخیص کدپستی ده رقمی.

ارائه سوابق کاربری تجاری، اداری و یا کارگاهی محل واحد صنفی.

ارائه  دادن هرگونه مدرکی دال برتشکیل پرونده و یا کپی فیش پرداختی مالیات بردرآمد سالهای قبل از تقاضا (یک سری).

ارائه آخرین مدرک  تحصیلی یا حداقل گواهی پایان تحصیلات ابتدایی یاسواد خواندن ونوشتن (به استثنای متقاضیانی که سن آنها از۵۰ سال به بالا می باشد).

ارائه گواهی عدم سوءپیشینه کیفری.

ارائه گواهی عدم اعتیاد.

کسب موافقت اداره نظارت بر اماکن عمومی (گرفتن موافقت‌ نامه یاد شده مستلزم تشریفاتی است که درصفحات بعدی به آن اشاره خواهد شد).

برای جلوگیری ازمراجعات  مکرر و طولانی شدن مراحل اخذ پروانه کسب جهت راه اندازی فست فود ؛ در زمان تکمیل‌ فرم تقاضای پروانه کسب، مدارک‌ مشروحه فوق الذکر را بصورت کامل تهیه و به مسئول تکمیل پرونده ارائه نمایید.

حضور شخص ‌متقاضی‌ در زمان تکمیـل فرم‌ درخواست‌ الزامی است .

تبصره: صدور پروانه کسب برای‌ افرادحقیقی و یا حقوقی‌ با ارائه وکالتنامه ممنوع است.

توجه: پس از دریافت تقاضای عضویت، اتحادیه‌ ظرف‌ حداکثر ۱۵روز اداری نظر خود را مبنی بر رد یا قبول عضویت به متقاضی اعلام می نماید، و بعد متقاضی موظف است ظرف حداکثر مدت سه ماه کلیه مدارک مورد احتیاج را تکمیل و به اتحادیه تسلیم دارد در غیر اینصورت متقاضی جدید محسوب خواهد شد.

بعد از انجام بازرسی و بررسی و تطبیق مدارک‌ تسلیمی مبالغ مربوط به اخذ پروانه کسب به شماره حساب های ذیل واریز و اصل و کپی فیش‌های بانکی  به مسئول پرونده می‌باید تحویل گردد.

جهت راه اندازی فست فود افتتاح حساب متمرکز اصناف در یکی ‌از شعب بانک ملت (با دقت به اجباری شدن استفاده از ملت کارت اصناف از ابتدای سال ۸۹).

فرم های مذکور توسط مسئول مربوطه تحویل خواهد شدو بعد از اعلام پذیرش عضویت و قبولی درخواست، پوشه‌ تشکیل‌ شده جهت ثبت کامپیوتری تنظیم و بعد از ۲روز استعلامات مربوط‌به عدم سوءپیشینه‌ و عدم اعتیاد و استعلام از اتحادیه‌های قبلی به متقاضی‌تسلیم تا ایشان پاسخ استعلامات فوق را قبل از انقضای زمان قانونی به اتحادیه تحویل نماید.

اخذ گواهی عدم اعتیاد برای راه اندازی فست فود

نظر به‌ اینکه‌ مدت اعتبار گواهی عدم اعتیاد یک ماه می‌باشد و اخذ گواهی عدم سوءپیشینه احتیاج به صرف زمان بیشتری دارد، بمنظور عدم ابطال ‌مدت اعتبار گواهی یاد شده می بایست ‌‌ابتدا با دردست داشتن مدارک انگشت‌ نگاری به شرح ذیل به یکی  از مراکز  پلیس +۱۰ مراجعه و پس‌ از اخذ گواهی عدم سوء‌پیشینه برای دریافت گواهی عدم اعتیاد به یکی از مراکز بهداشتی (آزمایشگاه) مراجعه نمایید.

مشاوره جهت راه اندازی فست فود

جهت راه اندازی فست فود با یک فرد متخصص مشورت نمایید

اگر تجربه ای در زمینه راه اندازی فست فود و خرید تجهیزات فست فود ندارید، بهتر است تا با گروه حرفه ای در این زمینه مشورت کنید تا در سرمایه گذاریتان دچار شکست نشوید. چه بسا بسیاری از کسانی که با سرمایه بسیار و به دلیل عدم مشاوره، سرمایه خود را از دست داده اند و چه بسیارند کسانی که با سرمایه اندک و مشاوره با تیم مجرب و حرفه ای، به سود و در آمد بالایی دست یافته اند.

نظرات شما

نظر شما پس از تایید از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود

09126610672