راه اندازی رستوران | چندین تکنیک برای جذب مشتری به رستوران ، بخش اول

خانه    بلاگ      راه اندازی رستوران | چندین تکنیک برای جذب مشتری به رستوران ، بخش اول
راه اندازی رستوران | چندین تکنیک برای جذب مشتری به رستوران

راه اندازی رستوران | چندین تکنیک برای جذب مشتری به رستوران ، بخش اول : رقابت در کسب و کارهایی مانند رستوران ها و فست فودها بسیار بالا و فشرده است.خصوصا اگر بتازگی راه اندازی و افتتاح شده باشند برای راه اندازی رستوران و راه اندازی فست فود چندین تکنیک وجود دارد تا مشتری جذب شود با ما همراه باشید:

پس از راه اندازی رستوران باید نکاتی برای جذب مشتری را یاد بگیرید:

اگر به هرکدام از شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام سر بزنید، در دسته بندی های ترند آنها ،با یک قسمت مخصوص غذا و خوراکی ها مواجه میشوید که طرفدارهای بسیاری داشته و در آن انواع عکس ، پست و تبلیغات درمورد غذا ها، خوراکی ها یا رستوران ها دیده میشود.

همین سر نخ خوبی برای بکارگیری نخستین تکنیک بازاریابی برای راه اندازی رستوران و  راه اندازی فست فود است .از غذا ها و خوراکی هایی که سرو میکنید عکسهای جذاب و هیجان انگیز بگیرید.ترفند ها و راهکارهای بصری که چشم افراد را بخود درگیر میکنند ، پرمخاطب ترین قسمت از فضای مجازی و دیگر ابزارهای تکنولوژیکی اجتماعی هستند.

نکته بسیار مهم در همین ابتدا آنکه چندان به مهارتهای عکاسی خود اعتماد نکنید و اجازه بدهید یک عکاس حرفه ای و متخصص که تجربه عکسبرداری و تبلیغات در زمینه غذا ها و رستوران ها را دارد این کار مهم را برعهده بگیرد. زیرا اگر بهترین شیوه و طراحی را برای خوراکی ها یا غذاها را در میان دیگر رقبای خود دارید، امکان دارد شیوه و سبک عکاسی شما نتواند همه کیفیت و هنرتان را به مردم و مشتریان خود نشان بدهد.

بازار یابی دیجیتال :

– بازاریابی دیجیتال با اپلیکیشن ها

استفاده کردن از ابزارها و اپلیکیشن های غذایی میتواند به شکل قابل توجهی رستوران و فست فود ها را بر سر زبانها بیندازد.همچنین میتوانید برای سرویس سفارش ، ارسال یا مکاتبه با مشتریان خود ، از امکانات اپلیکیشن های دیگر برای تبلیغات و بازاریابی رستوران خود استفاده کنید.

در همین زمان ، بد نیست به راه های سنتی اقدام به بازاریابی و تبلیغ رستوران و فست فود خود نمایید.مثل پخش کردن کارت ویزیت یا تراکر های جذاب ، مختصر و با یک شعار مشتری پسند ولی منحصر بفرد در محدوده محل کسب خود.

بازاریابی با گوگل مپ :

گوگل ری ویو (google reviews)، یکی از بهترین ابزارها برای معرفی محل و  نمایش بازخورد مشتریان است که بخوبی میتواند رستوران یا فست فود شما را بدون هزینه تبلیغ کند. از آنجا که گوگل مپ ثبت محل کسب و کار شخصی را برای ایران تحریم کرده است، میتوانید در شبکه های اجتماعی دیگر مانند فیس بوک  یک صفحه غیر شخصی (پیج کمپانی) بسازید، و بعد در قسمت آدرس در تنظیمات پروفایل آنها ، هم از روی نقشه دستی و هم بصورت نوشتاری آدرس رستوران یا فست فود خود را وارد و ذخیره نمایید.

بعد از آن با چند اکانت جیمیل مختلف ، در زمانهای گوناگون، محل کسب خود را بر روی نقشه در گوگل اپ وارد نمایید و حتی برای آن امتیاز یا نظر (ری ویو) بگذارید.

اگر چند روز صبر کنید، گوگل به این اطلاعات اعتماد میکند و آدرس های ثبت شده را در نقشه خود نشان خواهد داد. از این پس هر زمان که عنوان رستوران و فست فود شما در گوگل جستجو شود، یک باکس کوچک نظرات در زیر نقشه محل کسب تان، نشان داده میشود و مشتریان میتوانند نظرات و بازخوردهای خود از کیفیت غذا و رستوران شما را در آن با یکدیگر به اشتراک بگذارند!

نکته مثبت این تکنیک بازاریابی آن است که مشتریان میتوانند علاوه بر نظر ، عکس های گوناگون از فضای رستوران بگذارند که برای تبلیغات و معرفی شما به مخاطبان فرصت بینظری خواهد بود.

نظرات شما

نظر شما پس از تایید از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود

09126610672