راه اندازی رستوران و تکنیک های افزایش فروش

خانه    بلاگ      راه اندازی رستوران و تکنیک های افزایش فروش
https://kmc-launch.com/files/image/fast-food-res.jpg

راه اندازی رستوران و راه اندازی فست فود مانند هرکسب و کاری از فرآیندهای تخصصی و جزییات بسیاری تشکیل شده است برای راه اندازی رستوران ابتدا باید بدانید چه نوع رستورانی را میخواهید، جهت راه اندازی هرنوع رستوران

باید مواردی را بدانید :

ایده های تبلیغاتی برای راه اندازی رستوران بسیار مهم است :

مدیر رستوران همیشه دنبال یک راه تبلیغاتی برای جذب مشتریان بیشتر هستند . ایده های تبلیغاتی باید بسیار هوشمندانه باشد تا بتواند تاثیر مثبت خود را بگذارد . خلق ایده احتیاج به گذاشتن وقت و انرژی فراوان دارد .  در این مقاله به معرفی چند ایده می پردازیم . بیشتر این ایده ها کم هزینه و کارآمد هستند .  شما می توانید از این ایده ها استفاده کنید و البته شاید تا به الان استفاده کرده باشید .

برای راه اندازی رستوران باید به کسب وکارهای اطراف مراجعه نمایید :

خیلی از رستوران ها از این فرصت های بزرگ غافل هستند و به شرکت هایی که اطراف رستوران هستند دقت نمی کنند در حالیکه همین شرکت ها و پرسنل آن ها می توانند تبدیل به مشتریان بالقوه شما شوند .  حداقل برای وعده غذایی ناهار  که حتما در ماه ، یک یا  چند بار پیش می آید که پرسنل و مدیران غذا ندارند و می توانند سفارش را در رستوران شما ثبت کنند . شما می توانید منوی غذایی خود را به این شرکت ها برسانید و حتی در مورد مجموعه های بزرگ تر که تامین ناهار پرسنل به عهده ی شرکت است با مدیر مربوطه صحبت کنید و در صورت موافقت قراردادی برای  پخت و ارسال غذای پرسنل ببندید .

برای راه اندازی فست فود یا راه اندازی رستوران باید تراکت تبلیغاتی چاپ کنید :

شما با چاپ کاغذهای تبلیغاتی می توانید یک پیشنهاد ویژه ی کوچک را هم اطلاع رسانی کنید . بهتر است حداقل اعتبار این پیشنهاد شما یک ماه باشد . از چاپ بسیار تراکت خودداری کنید تا مجبور نشوید آن ها را در پیاده رو ها پخش کنید و یا پشت شیشه پاک کن ماشین ها بگذارید .  تلاش کنید از بازاریاب هایی که روابط عمومی بالایی دارند برای پخش تراکت استفاده کنید به صورتیکه ضمن دادن تراکت به معرفی رستوران هم بپردازند و سبب ترغیب مشتری شوند .

پیشنهاد هیجان انگیز :

اگر امکان ارائه ی یک تخفیف خوب و جذاب را داشته باشید می توانید به شکل شگفت انگیزی آن را بیان کنید .  به عنوان مثال پیشنهاد تخفیف 100% مبلغ یک پرس غذا در ازای خرید 2 پرس . البته اصلا جذاب نیست که به صورت محاسبات ریاضی و با اعداد و ارقام مطرح شود. این پیشنهاد با جمله ی معروف یکی بخر و 2 تا ببر قابل بیان است . البته  این پیشنهاد جز دسته پیشنهاداتی است که در مدت زمان طولانی قابل اجرا نیست . شما برای کسب اعتماد مشتری  می توانید قیمت واقعی غذا را در منو درج کنید

پرداخت در محل و تحویل رایگان :

یکی از خدمات شما به مشتریانتان می تواند تحویل رایگان و به موقع غذا باشد . غذا باید در کمترین وقت ممکن ارسال شود  . این کار سبب می شود غذای گرم به دست مشتری برسد . شما باید غذا را مناسب بسته بندی کنید و باکس های مخصوص حمل غذا داشته باشید . برای پرداخت در محل هم می توانید کارت خوان های سیار داشته باشید تا در صورتی که مشتری پول نقد ندارد بدون مشکل  بتواند از طریق کارت خوان مبلغ را پرداخت کند .  این روش پرداخت را در تبلیغات خود بیان کنید .

برگزار کردن جشنواره غذا :

شما می توانید یک شب را برای پختن غذاهای محلی به عنوان مثال جنوبی ، شمالی یا غذاهای ایتالیایی ، چینی و …. در نظر بگیرید و جشنواره برگزار کنید . این جشنواره را هم از طریق های گوناگون به مردم اطلاع رسانی کنید .صد در صد برگزاری چنین جشنواره هایی مورد استقبال مردم قرار خواهد گرفت .  در آخر جشنواره می توانید از مردم نظرسنجی کنید و از نظرات آن ها برای دفعات بعدی استفاده کنید .

خیلی از افراد در فکر راه اندازی رستوران هستند در این مقاله مراحل راه اندازی رستوران را به اشتراک گذاشته ایم ، برای مشاهده مقاله مربوط برروی لینک های منوی مقالات کلیک نمایید .

نظرات شما

نظر شما پس از تایید از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود

09126610672