تفاوت فرریلی پیتزا با دیگر فرها

خانه    بلاگ      تفاوت فرریلی پیتزا با دیگر فرها
تفاوت فرریلی پیتزا با دیگر فرها

مقدمه : در این مقاله ما به شما کمک خواهیم کرد تا تفاوت فر ریلی پیتزا با انواع فرها را شناخته و فر پیتزای مناسب مکان خود را خریداری نمایید:

فرریلی پیتزا :

  • در دهه های اخیر و با توجه به استقبال زیاد مردم از پیتزا ، شرکت های متعددی تصمیم به ساخت فر جدیدی گرفتند ، که در فرآیند پخت تسریع بخشیده شود.
  • نتیجه این امر پدید آمدن نسل جدیدی از فر پیتزا ، با نام فرریلی پیتزا گردید.
  • مشاهده محصول » فر ریلی پیتزا طرح PL55

مکانیزم فرریلی پیتزا :

  • شعله های آتش از درون جعبه فرمان که در سمت راست فر قرار گرفته است توسط جت فن به محفظه کوره دستگاه هدایت می شود و کوره را شعله ور می کند. سپس با استفاده از فن سیستم کانوکشن حرارت و گرما به همراه باد به داخل فر پرتاب می گردد. از معایب مهم فرریلی پیتزا این است که گرما در سمت راست فر که کوره قرار دارد گرم تر از سمت چپ می باشد.
  • به دلیل سرعت و حرارت یکسان، تمامی پیتزا های داخل فر دارای پخت یکسانی هستند.

تفاوت :

  • پیتزا در کشورهای مختلف تحت عنوان پیتزاهای نازک و ضخیم نامبرده می شود اما در کشور ما اغلب مردم پیتزاها را با نام پیتزا ایتالیایی و امریکایی می شناسند. که پیتزاهای ایتالیایی همان پیتزاهای نازک می باشد و پیتزاهای امریکایی پیتزاهای ضخیم و حجم دار است.

تفاوت فرریلی پیتزا و دیگر فرها :

  • حال بر مبنای همین پخت و تفاوت فرریلی پیتزا با انواع فرها بهترین فر برای پخت پیتزا برای شما پیشنهاد می شود.
  • برای پخت پیتزا ایتالیایی فرهایی که کف آن ها سنگ است و معمولا پیتزا را با ظرف دورن فر نمی گذارند و خود خمیرپیتزا را به صورت مستقیم به وسیله ی پارو درون فر قرار می دهند و مستقیما روی سنگ قرار می گیرد که زمان پخت نسبتا سریعی هم دارا می باشد.
  • اما برای پخت پیتزاهای امریکایی نیاز به فرهای دیگری از جمله فرهای طبقه ای ، فرریلی و فرهای گردون دارد که این نوع فرها بیشتر برای پخت پیتزا امریکایی به کار می رود.
  • بنابراین با توجه به تفاوت فرریلی پیتزا با انواع فرها به مشتریان گرامی پیشنهاد خرید فر متناسب با مصرفشان را می دهیم . البته این نکته قابل ذکر است که با انواع فرها انواع پیتزا قابل طبخ است.
  • اما یکی از اپشن هایی که خیلی مهم می باشد و باید آن را در نظر قرار داد سرعت پخت در انواع فر می باشد. به عنوان مثال سرعت پخت پیتزا در فر ریلی بسیار زیاد می باشد که ما در اینجا محدوده ی زمانی پخت هر فر را به شما ارائه خواهیم داد.

زمان پخت پیتزا در انواع فرها :

  • زمان پخت پیتزا در فر ریلی حدود ۸ الی ۱۰ دقیقه و فرهای گردون ۱۵ الی ۲۰ دقیقه و فرهای طبقه ای ۲۰ دقیقه می باشد .

نتیجه گیری : با همه گیر شدن و اضافه شدن هر روزه ی علاقه مندان به پیتزا بدون  شک افراد زیادی ترغیب می شوند تا برای کسب و کار خود به دنبال راه اندازی فست فود و ارائه ی پیتزا باشند اما چیزی که به آن پرداخته ایم و شما نیز باید به آن توجه داشته باشید فرریلی پیتزا می باشد چرا که اگر یک مشتری به مغازه ی شما رجوع کند و با پیتزای خام ، سوخته و یا طعم نامطلوب روبرو شود دیگر به سراغ شما نخواهد آمد و این موضوع اینقدر تکرار خواهد شد تا شما به مرز ورشکستگی خواهید رفت. پس انتخاب دقیق از میان فرهای مختلف می تواند نقش بسزایی در آینده کاری برند شما داشته باشد. تیم KMC توانایی تجهیز کردن رستوران های شما را دارا می باشد جهت اطلاع بیشتر می توانید از طریق فروشگاه ما اقدام فرمایید.

نظرات شما

نظر شما پس از تایید از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود

09126610672