خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی با کیفیت و اقتصادی

خانه    بلاگ      خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی با کیفیت و اقتصادی

با افزایش هزینه ‌ها و تنوع محصولات موجود در بازار، صاحبان رستوران ‌ها و کترینگ‌ ها به دنبال تجهیزاتی هستند که علاوه بر دوام و عملکرد بالا، قیمت مناسبی نیز داشته باشند، بنابراین انتخاب تجهیزات آشپزخانه صنعتی باکیفیت و مقرون‌ به ‌صرفه می‌تواند چالش‌برانگیز خواهد بود.

در این مقاله، ما به شما کمک می‌کنیم تا بهترین انتخاب ‌ها را بر اساس نیازهای کسب و کار خود انجام دهید. از معیارهای اصلی در انتخاب تجهیزات گرفته تا نکات خرید هوشمندانه، این مقاله شما را به سمت تصمیم‌گیری‌های اقتصادی و کارآمد هدایت خواهد کرد.

تجهیزات ضروری برای راه اندازی آشپزخانه صنعتی


در این بخش ما برخی از تجهیزات مهم در راه اندازی آشپزخانه صنعتی را آورده ایم، البته حتما به این نکته توجه کنیدکه شما می توانید متناسب با حجم کار خود در روز و همچنین کاربری آشپزخانه خود برخی از این موارد را حذف کنید و شاید به آن اضافه کنید.

1. اجاق ‌گاز صنعتی:

این ابزار برای هر آشپزخانه صنعتی ضروری و مهم هستند. اجاق ‌گاز صنعتی باید مقاوم و چندکاره، با توانایی تحمل حجم بالای پخت و پز باشند. اجاق گازی یا برقی با توان خروجی بالا برای پخت سریع و یکنواخت غذا ها گزینه ای ایده ال هستند.

2. فر صنعتی:

از فر کانوکشن (پخت نان، کیک و غذاهای پختنی) تا فر پیتزا، هر کدام برای پخت سریع و باکیفیت غذاهای متنوع ضروری ‌اند.

3. میز کار استیل:

میز کار استیل برای آماده‌سازی غذا و بهداشت آن ضروری‌اند. این میزها مقاوم، بادوام و بهداشتی بوده و تمیز نمودن آنها بسیار ساده است.

4. کفگیر و ابزار پخت صنعتی:

داشتن ابزار مناسب مانند کفگیر، چاقو تیز صنعتی، و مخلوط‌کن‌ بزرگ برای تهیه سریع و یکنواخت غذاها بسیار ضروری است.

5. سینک‌ چند منظوره:

این سینک‌به بهبود روند بهداشت و سرعت بخشیدن به فرآیند شست‌وشو کمک می‌کند.

6. یخچال و فریزر صنعتی:

یخچال‌ و فریزر صنعتی ظرفیت زیادی دارند و امکان ذخیره‌سازی مواد اولیه و آماده شده را برای مدت طولانی ‌تر فراهم می‌کنند، بنابراین از فاسد شدن غذا جلوگیری کرده و کیفیت غذا را بالا می برند.

7. هود و سیستم تهویه:

هود صنعتی برای خروج دود، بخار و چربی از آشپزخانه و همچنین حفظ سلامت تجهیزات ضروری ‌اند. تهویه مناسب باعث می‌شود که محیط کار ایمن‌ و بهداشتی‌ بماند.

8. ماشین ظرفشویی صنعتی:

در آشپزخانه‌های صنعتی حجم ضروف بسیار بالا است، بنابراین این دستگاه در هر آشپزخانه صنعتی لازم و ضروری خواهد بود.

معیار تعیین قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی

قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی به 4 مورد مهم بستگی دارد، که در این قسمت به آن می پردازیم:

• مدل تجهیزات: محصولات و تجهیزات با فناوری های گوناگون و متریال مصرفی مختلف ساخته می شوند که این موضوع بر روی قیمت آنها تاثیر گذار است.

• قیمت دلار: نوسان های موجود بر روی قیمت دلار، تاثیر مستقیم بر قیمت تجهیزات داخلی و همچنین واردات دارد.

قیمت ورق استیل: در ساخت تجهیزات آشپزخانه صنعتی ورق استیل بیشترین کاربرد را دارد، طبیعی است که قیمت ورق استیل روی قیمت تجهیزات اثرگذار است.

 نکات مهم در خرید تجهیزات صنعتی آشپزخانه صنعتی


قبل از خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی خود حتما نکات زیر را بررسی نمایید. این کار سبب می شود کیفیت را در کنار صرفه اقتصادی داشته باشید و هم از هزینه های آینده پیشگیری می کند.

1. توجه کنید حتما وسایل و تجهیزات آشپزخانه شما صنعتی باشد، تجهیزات صنعتی سرعت و کیفیت کار شما را بیشتر خواهند کرد همچنین از لحاظ بهداشتی مناسب تر هستند و دوام و کیفیت بیشتری دارند، علاوه بر این دوام آنها بیشتر است.

 

2. هیچ وقت تصور نکنید تجهیزاتی که برند آنها خارجی هستند قطعا کیفیت و کارایی بیشتری دارند، این نگرش شاید به لحاظ کیفی تا حدودی به شما کمک کند اما هرگز به صرفه نخواهد بود. شما می توانید تجهیزات با کیفیت اما مقرون به صرفه را از تولید کننده های داخلی معروف مانند کی ام سی خریداری نمایید.

3. همیشه رعایت معیار های استاندارد را در نظر بگیرید، زیرا زیر سوال رفتن کد های بهداشتی قطعا کسب و کار شما را ویران می کند.


4. برای خرید تجهیزات حتما به سراغ مراکز فروشی بروید که گارانتی و ضمانت نامه محصول را به شما ارائه می دهند.

 

مشاوره قبل از خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی

اگر به دنبال تجهیز کردن یا ارتقای آشپزخانه صنعتی خود هستید و به راهنمایی نیاز دارید، ما در کی ام سی با سال‌ ها تجربه در این زمینه آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما هستیم. ما با تیمی از کارشناسان مجرب به شما کمک می ‌کنیم تا بهترین و با کیفیت ‌ترین تجهیزات صنعتی را با توجه به نیاز های خاص کسب ‌وکار خود انتخاب کنید.

از اجاق‌ها و فر های حرفه‌ای گرفته تا یخچال ‌های صنعتی و سیستم‌ های تهویه، تمامی تجهیزات مورد نیاز برای راه ‌اندازی یک آشپزخانه صنعتی بهینه را با راهکار های مقرون ‌به ‌صرفه ارائه می ‌دهیم.

همچنین، ما به شما کمک می‌کنیم تا با بهترین قیمت و بالا ترین کیفیت، تجهیزات مورد نیاز خود را خریداری کرده و در زمان و هزینه‌ های خود صرفه‌جویی کنید. مشاوره حرفه‌ای ما تضمین می‌کند که سرمایه ‌گذاری شما در تجهیزات آشپزخانه صنعتی کاملاً بهینه و بر اساس نیاز های واقعی کسب ‌وکارتان باشد.
برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر در مورد تجهیزات، همین امروز با تیم کی ام سی لانچ تماس بگیرید.

نظرات شما

نظر شما پس از تایید از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود

09126610672