مشاوره و راه اندازی فست فود

خانه    بلاگ      مشاوره و راه اندازی فست فود
مشاوره و راه اندازی فست فود

مشاوره و راه اندازی فست فود : در دنیای امروزی با توجه به مشغله های زیاد کاری و حضور نداشتن افراد در خانه ، وقت زیادی برای پخت و پز غذاهای خانگی وجود ندارد. از همین رو خیلی از افراد در طول هفته بارها از غذاهای آماده و فست فودی استفاده می کنند. پس بدیهی است که داشتن یک رستوران و یا فست فود می تواند درآمدزایی خوبی داشته باشد. ما با مشاوره راه اندازی فست فود به شما خواهیم گفت که چگونه در این مسیر پیروز شوید.راه اندازی و مشاوره فست فود می تواند به شما کمک کند که در راه درست قدم بردارید و بهترین فست فود را افتتاح نمایید. استفاده از مشاورین با تجربه می تواند در فروش بهتر و بیشتر به شما کمک کند.

در ادامه نکاتی خواهیم گفت که می توانند در خصوص راه اندازی فست فود به شما کمک کند.
افزایش جمعیت در شهرهای مختلف می تواند از جمله عواملی باشد که داشتن رستوران و یا فست فود درآمد خوبی را برای شما به همراه داشته باشد. این نکته حایز اهمیت است که شما در فکر راه اندازی فست خود هستید یا می خواهید نمایندگی یکی از فست فودهای معتبر را در اختیار بگیرید.
نمایندگی یک فست فود معتبر می تواند حاشیه امن خوبی را برای شما به همراه داشته باشد اما شما نمی توانید یک چشم انداز بلند مدت برای پیشرفت خود در نظر بگیرید پس چه بهتر که از ابتدا با راه اندازی فست فود خود آینده نگری و افق پیشرفت را برای خود در نظر بگیرید.

مراحل راه اندازی فست فود

اگر در فکر راه اندازی یک فست فود خوب و عالی هستید می بایست حتما با یک مشاوره را اندازی فست فود مشورت کنید . مشاوران راه اندازی به شما مسیر اصلی را نشان خواهند داد و شما با کمترین مشکلات شروع به فعالیت خواهید کرد. این کار نیاز به طی کردن مراحلی دارد که می بایست همه آن ها را در مسیر قانونی طی نمایید تا در ادامه کار مشکلی نداشته باشید.
مراحلی نظیر اخذ مجوزات لازم در خصوص پروانه کسب و همچنین پروانه وزارت بهداشت که از مراحل اصلی در جهت تاسیس فست فود به شمار می روند.

تجهیزات فست فود

علاوه بر داشتن یک آشپز خوب و حرفه ای شما می بایست تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی فست فود را نیز مهیا نمایید. تجهیزات فست فود می توانند بصورت مستقیم در تهیه یک غذای خوشمزه و عالی تاثیر داشته باشند که این امر باعث می شود شما مشتریان زیادی را جذب نمایید. پس یه این نکته به خوبی توجه نمایید که این تجهیزات از کیفیت و دوام خوبی برخوردار باشند.

برآورد هزینه راه اندازی فست فود

همانطور که گفته شد برای راه اندازی فست فود علاوه بر داشتن یک آشپز ماهر می بایست تجهیزات فست فود را نیز خریداری نمایید. همچنین محل راه اندازی نیز باید مشخص شود . ساخت دکوراسیون و نمای داخلی و بیرونی نیز شامل هزینه های اولیه می شود که این هزینه ها می تواند در شهرها و مکان های مختلف متغیر باشد. اما شما با استفاده از مشاوران راه اندازی فست فود می توانید از همان ابتدا از جزییات این مخارج با خبر شوید و هزینه های کمتری را متحمل شوید.

طراحی دکوراسیون داخلی فست فود

فضای داخلی فست فود , رستوران و کافی شاپ می بایست تا جایی که امکان دارد باعث آرامش مشتری گردد و محیطی باشد که به سختی از ذهن مشتری خارج شود. استفاده از طراحی های منحصر به فرد و عالی می تواند فضایی خوب و دلنشین را برای مشتریان بوجود آورد که در کنار یک غذای خوشمزه می تواند لحظات خوبی را برای مشتریان بوجود آورد.

انتخاب گروه مشتریان

شاید برای شما جالب باشد که بدانید شما باید با توجه به فضای داخلی و همچنین منوی غذا می توانید گروه مشتریان خاص خود را داشته باشید. این گروه مشتریان می توانند در درجه سنی متفاوتی قرار بگیرند. حتی مکان راه اندازی فست فود شما نیز می تواند در جذب مشتریان با گروه سنی خاص نیز تاثیرگذار باشد.

ممکن است شما فست فود خود را در جایی تاسیس نمایید که در مسیر دانشگاه و یا مدرسه باشد . شما باید به تناسب گروه سنی مشتریان خود باید قیمت منو را انتخاب نمایید.

بازاریابی و تبلیغات

از جمله موارد مهمی که باعث می شود فست فود شما شناخته تر شود و در مشتریان بیشتری را جذب نمایید این است که تبلیغات موثری را انجام دهید. این تبلیغات باید دقیق و حساب شده انجام پذیرد تا شما بتوانید بیشترین بازدهی را از آن بدست آورید. جذب مشتری از مهمترین اهداف هر رستوران و فست فود است که با توجه به محل تاسیس و یا کیفیت بالای غذا می توانند در جذب مشتری تاثیر گذار باشند. اما اگر تبلیغات موثری را نیز شروع کنید می توانید مشتریان بیشتری را به راحت جذب نمایید.

هیچگاه در این مسیر کاری را به تنهای انجام ندهید . شما باید از مشاوره افرادی که در این زمینه تبحر دارند همواره استفاده نمایید. مشاوره راه اندازی فست فود فقط به دوران ابتدایی کار ختم نمی شود و شما باید همواره در طول سال از این مشاوره در امورات مختلف استفاده نمایید تا بتوانید به یک برند قوی در بین رقبا تبدیل شوید.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص راه اندازی فست فود با کارشناسان ما در تماس باشید تا با تشکیل جلسه کاری به بهترین نحو از خدمات ما بهره مند شوید.

راه اندازی فست فود در کرج

با توجه به نقشه و موقعیت کرج در استان البرز در نقاط اصلی این شهر رستوران ها و فست فودهای متعددی راه اندازی شده است.اما آیا راه اندازی فست فود در کرج آنگونه که باید اتفاق می افتد؟ یا هر شخصی که مکانی را دارد یا جایی در نظر می گیرد بدون داشتن هیچ تجربه ای فست فود یا رستوران افتتاح می کند؟

با پیشرفت زندگی ماشینی امروز و مشغول شدن همه افراد به کارهای مختلف، مردم زمان کمتری را برای درست کردن غذا دارند.آنها حتی زمان آن را که بتوانند در یک رستوران نشسته و یک غذای پخته را میل کنند را ندارند.

به همین دلیل است که امروزه فست فود طرافداران زیادی دارد.در کنار طعم و مزه فست فود، زمان سریع آماده شدن آن یک نقطه قوت محسوب شده که مردم را بر آن می دارد که این نوع غذا را بیشتر دنبال کنند.

مناطق دارای فست فود و رستوران در کرج

در شهر کرج مناطق مختلفی وجود دارد که می توان آنها را محل تمرکز چندین فست فود مختلف دانست.در منطقه مهرشهر، عظیمیه، گوهردشت، درختی، گلشهر، رستاخیز و … چندین فست فود راه اندازی شده است که باعث شده اگر مردم زمان صرف غذا را داشته باشند، یکی از این مناطق را انتخاب کنند.

با کمی تحقیق می توان به این نتیجه دست یافت که بعضی از فست فودهای کرج به نسبت سایرین فروش و مشتریان بیشتری را دارند.علت این موضوع را در کنار مواد مصرفی تازه و مکان و موقعیت در دسترس می توان راه اندازی درست یک فست فود نامید.

عمده صاحبان کسب و کار در فست فود ها، به راه اندازی فست فود خود اعتقادی نداشته و بر این باورند که برای راه اندازی یک فست فود در استان البرز فقط و فقط داشتن یک آَشپز به خودی خود کافیست.

یک تصمیم غلط می تواند کسب و کار یک فست فود عظیم را طوری پیش ببرد که با همه هزینه و وقت هایی که برای معرفی آن کسب و کار شده برای همیشه ناشناخته بماند.

روند اجرای راه اندازی فست فود در کرج توسط گروه KMC

گروه تولیدی-صنعتی KMC کار خود را از سال ۱۳۸۴ در زمینه تولید تجهیزات فست فود شامل فر ریلی پیتزا  | سرخ کن سیب زمینی | گریل روغنی و ذغالی | گاز ۴ شعله فر دار | خمیر پهن کن پیتزا | هود مرکزی و سانتریفیوژ و … شروع کرد.این مجموعه با تولید بیش از ۲۰ محصول متنوع توانست سهم عمده ای در تجهیزات مورد نیاز فست فود  و پیشرفت رستوران ها، تالارها و کترینگ ها در سراسر کشور داشته باشد.

هدف اصلی گروه صنعتی KMC از تولید تجهیزات فست فود پخت سریع و راحت انواع غذاها و کمک به این نوع کسب و کار بوده است.

این گروه تولیدی بعد از گذشت چند سال از تولید تجهیزات فست فود با پرورش کارشناسان و مشاوران حوضه غذا و فست فود امر راه اندازی رستوران ، فست فود در کرج را در پیش گرفت.

داشتن چندین آشپز راه انداز حرفه ای که در ابتدای مسیر شما را یاری و پرسنل شما را به خوبی آموزش دهند، از دیگر خدمات ما بوده است.

راه اندازی بیش از ۷۰ فست فود، رستوران، تالار و کترینگ در کرج یکی دیگر از افتخارات گروه تولیدی KMC می باشد.

رضایت و پیشرفت مشتریان ما در امر راه اندازی به این دلیل بوده که علاوه بر داشتن کارشناسان و آشپزان حرفه ای، تمامی محصولات تولید این مجموعه بوده که باعث می شود هزینه های راه اندازی کار و کسب شما تا حد قابل توجهی کاهش یابد.

انواع خدمات گروه راه اندازی KMC در کرج

  • راه اندازی فست فود در کرج
  • راه اندازی رستوران در کرج
  • راه اندازی تالار در کرج
  • راه اندازی کترینگ در کرج

پشنهاد ما برای شما که قصد راه اندازی فست فود یا رستوران را دارید این است که، قبل از عملی کردن هر ایده ای با مشاوران ما تماس گرفته و با کمک گرفتن از آنها نه تنها در هزینه های خود صرفه جویی کنید، بلکه به خوبی فست فود، رستوران کترینگ و … خود را به مردم معرفی کنید.

امروزه با توجه به رشد جمعیت و پرمشغله بودن اکثر افراد استفاده از غذاهای فست فودی رواج بیشتری یافته است. چون با توجه به حجم زیاد کارهای روزانه افراد شاید وقت زیادی برای پخت و پز غذا در خانه وجود نداشته باشد.

به همین دلیل و با توجه به نیاز بازار و جامعه به وجود فست فودها و رستوران ها مشاهده می شود که روز به روز در همه جا فست فودها و رستوران های مختلف افتتاح می شوند. حال باید به این نکته توجه اساسی داشت که راه اندازی فست فود نیاز به مشاوره دارد یا خیر؟

مهمترین امور در خصوص راه اندازی و مشاوره فست فود

انتخاب مکان مناسب :

اولین قدم برای راه اندازی یک فست فود انتخاب یک محل مناسب برای شروع کار است. شما ابتدا می بایست موقعیت جقرافیایی محل راه اندازی فست فود را به خوبی شناسایی کنید. جایی که قرار است شما این کار را شروع کنید در کجا باید قرار داشته باشد. در محل پر رفت و آمد داخل شهر یا در نزدیکی ادارات و سازمان ها. ما به شما خواهیم گفت که بهترین مکان برای راه اندازی فست فود کجا بهتر است.

پیاده سازی ایده :

بعد از انتخاب مکان مناسب باید بهترین ایده را برای پخت انواع فست فود با توجه به نیاز مشتریان داشته باشید. مشاورین ما با تجربه ای که در این زمینه دارند می توانند برای ایجاد ایده های جذاب به شما کمک کنند.

طراحی فضای آشپزخانه :

یکی از مهمترین بخش های راه اندازی و مشاوره فست فود طراحی فضای آشپزخانه می باشد. اینجا قلب مجموعه شما خواهد بود و باید به بهترین وجه ممکن طراحی شود تا از کمترین فضا بیشترین بهره را ببرید. استفاده تجهیزات آشپزخانه صنعتی مرغوب باعث می شود که به شما در پخت و پز بهتر غذاها کمک کند.

طراحی معماری داخلی :

فضای داخلی هر فست فود یا رستوران می تواند در جذب بیشتر مشتری موثر و کارا باشد. بطوریکه وقتی مشتری که برای اولین بار به آنجا می آید خاطره ای دل انگیز از محیط مجموعه شما داشته باشد و حتی به دیگران نیز توصیه می کند که به فست فود یا رستوران شما سر بزنند.

موارد دیگری نیز تاثیر گذار هستند که در مطالب آیند به آن ها می پردازیم.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی در این خصوص با مشاورین ما در تماس باشید.

نظرات شما

نظر شما پس از تایید از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود

09126610672