چندین تکنیک برای جذب مشتری به رستوران، بخش دوم

خانه    بلاگ      چندین تکنیک برای جذب مشتری به رستوران، بخش دوم
راه اندازی رستوران | چندین تکنیک برای جذب مشتری به رستوران

حتما تا به حال به روش‌های جذب مشتری ثابت برای راه اندازی رستوران و راه اندازی فست فود خود فکر کرده‌اید. حتما شما هم دیده‌ اید که در بین چندین رستوران همیشه یک رستوران بیشترین مشتری را دارد می‌دهد:

پس از راه ندازی رستوران به این نکات توجه نمایید:  بازاریابی پاپ آپ بر روی اپلیکیشن های معروف

ایده تبلیغ بر روی انواع اپلیکیشن های خارجی و داخلی موبایل ، میتواند فرصت بسیار مناسب برای بازاریابی و معرفی کوتاه رستوران و فست فود شما به مخاطبان این اپ ها باشد. اکنون شرکت های داخلی فراوانی هستند که با دریافت هزینه ، تبلیغات تصویری رستوران و دیگر کسب وکارها بر روی اپلیکیشن های آی او اس و اندروید قرارمیدهند.

بازاریابی با ویدئو و پاکست:

یوتوب به عنوان نسخه خارجی و آپارات بعنوان نمونه داخلی از شبکه های ویدئویی پرمخاطب ، این امکان را برایتان فراهم می کند تا بصورت رایگان برای رستوران و راه اندازی فست فود خود با تیزرهای تبلیغاتی یا ویدئو های گوناگون ، بازاریابی کنید.

توصیه ما به شما بکارگیری خلاقیت در ساخت تیزر ها و فیلم ها ست.همچنین فراموش نکنید که زمان این ویدئو ها کوتاه باشد تا اثر معکوس تبلیغاتی و بازاریابی رستورانتان نداشته باشد.

-افراد معروف را فراموش نکنید:

اگر مقیاس کسب و کار یا بودجه شما این امکان را میدهد، میتوانید از میان خیلی از سلیبریتی های هنری یا فرهنگی و ورزشی افرادی را به رستوران یا فست فود خود دعوت نمایید و با روش های گوناگون ، مردم را از زمان حضور این افراد مشهور مطلع نمایید. با اینکار بخاطر کنجکاوی و دیدن سلبریتی مورد نظر ، افراد بسیاری به رستوران یا فست فود شما سرازیر میشوند .

پس از راه اندازی رستوران پیشنهاد ما به شمابازاریابی رستوران با خرید سایت:

یکی از بهترین ایده های بازاریابی دیجیتال برای رستوران و فست فود ها ، داشتن یک سایت شخصی ست. علاوه بر آنکه این سایت ابزارها و امکانات بسیاری در اختیارتان برای تبلیغات کسب و کارتان قرار میدهد، میتوانید مثل یک مجله غذایی ، به یک مرجع از دانستنی های آشپزی ، تهیه غذا و خوراکی ها تبدیل شوید و از این طریق مخاطبان قابل توجهی جذب نمایید.

بازاریابی با اعتماد سازی برای مشتری:

رستوران شما باکیفیت ترین و خوشمزه ترین خوراکی ها را به مشتریان ارائه میدهد. قیمت های منو هم معقول و قابل قبول است. فضای داخلی رستوران یا فست فود تان هم طراحی جذاب و مشتری پسندی دارد و انواع تبلیغات و بازاریابی را هم برای رستوران و فست فود خود انجام داده اید. با این همه بازهم مشتریان علاقه دارند بدانند در آشپزخانه چه خبر  است!

از کارمندان ، آشپزها و دیگر کارکنان خود عکسهای جذاب و گوناگونی تهیه کنید و به این صورت آنها را به مشتریان خود معرفی نمایید. این عکسها میتواند کارمندان شما را در حال انجام کارهای رستوران یا در دوره همی ها و تفریحات جمعی همراه با دیگر همکارانشان نشان بدهد. بخاطر داشته باشید که یکی از موثر ترین راه های و تکنیک های بازاریابی معرفی صادقانه و اعتماد سازی میان مخطبان بازار هدف میباشد.

یک مورد بسیار مهم آنکه مرتب بودن و زیبایی پوشش کارمندان ، کسب و کار شما را منسجم تر و بهتر به دیگران معرفی میکند.

لبخند و انرژی را در عکس ها هرگز فراموش نکنید!

واحد خبررسانی داشته باشید تا در این زمینه بسیار موفق شوید:

داشتن قسمت اخبار از رویدادها و اتفاقات بسیار مهم  از کسب و کارتان در صفحات اجتماعی یا وبسایت شخصی تان ، خبر از زنده بودن و جریان داشتن مداوم رستوران و فست فود شما به مخاطبان میدهد. به این معنی که یک کسب و کار بی سابقه یا موقتی نیستید و مشتریان همیشگی  خود را دارید.

نظرات شما

نظر شما پس از تایید از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود

09126610672