راه اندازی کترینگ

خانه    بلاگ      راه اندازی کترینگ
راه اندازی کترینگ

امروز قصد داریم که در این مقاله برای شما عزیزان مراحل راه اندازی کترینگ را شرح دهیم.اما قبل از آن توضیح مختصری راجع به فسلفه کلمه کترینگ  که اصلا کترینگ به چه معناست و نوع کسب و کار آن به چه شکل می باشد، را با هم یاد می گیریم.

کترینگ چیست؟

کترینگ در زبان انگلیسی به معنای مراحل آماده سازی و طبخ انواع غذا و نوشیدنی ها در یک محل و انتقال برای مصرف کردن مشتری ها در مکانی دیگر را کترینگ می گویند. در واقع به صورت آمیانه کترینگ به مکان هایی گفته می شود که غذا را به صورت بیرون بر، برای مشتری ها ارسال می کنند.

اما کترینگ در همین مکان ها خلاصه نمی شود، ما کترینگ ها مختلفی در مکان های دیگر را می توانیم تعریف کنیم.کترینگ هواپیما – کترینگ قطار- کترینگ هتل – کترینگ بیمارستان ها نیز از انواع کترینگ محسوب می شود.

اما برای راه اندازی کترینگ باید چندین فاکتور را در نظر گرفت.شاید به ظاهر راه اندازی کترینگ به نسبت راه اندازی فست فود یا راه اندازی رستوران کار راحتی باشد اما در واقع تنها تفاوت این موضوع داشتن دکوراسیون و میز و صندلی و فضای بیشتر برای سرو غذا برای مشتری می باشد.

معمولا افرادی که از کترینگ غذا تهیه می کنند یا در محل کار و یا در منزل می باشند و یا به خاطر نداشتن زمان نشستن در رستوران ترجیح می دهند غذای خود را سریعتر سفارش داده و میل کنند.

اما مهمترین نکته در داشتن یک کترینگ موفق علاوه بر کیفیت و طعم غذای طبخ شده ، اماده کردن غذا در کمترین زمان و رساندن سریع آن به مشتری است. شما وقتی قصد دارید که راه اندازی کترینگ خود را آغاز و شروع به جذب مشتری و ثابت نگه داشتن آنها کنید، نمی توانید با امکانات محدود همه غذاهای منوی خود را با زمان کم آماده و به دست مشتریان برسانید.

نکته مهم این است که فقط داشتن تیم حرفه ای در آَشپزخانه یک کترینگ کافی نیست.شما هر چقدر که آشپزهای ماهر و حرفه ای داشته باشید اما ابزار مناسب در آشپزخانه کترینگ شما کامل نباشد، آنها با مشکل مواجه خواهند شد.

چگونگی راه اندازی کترینگ

مرحله اول راه اندازی کترینگ که می توان گفت مهم ترین مرحله راه اندازی می باشد داشتن یک آشپزخانه صنعتی کامل می باشد.هرچقدر در مرحله راه اندازی کترینگ خود به ابزارهای مورد نیز پرسنل خود دقت کنید ، می توانید حجم بالایی از مشتری را جذب و غذاهای بیشتری را طبخ کنید.

اگر قصد دارید که در کترینگ خود یک منوی کاملی داشته باشید که به مشتریان خود حق انتخاب بیشتری بدهید و این امر باعث وجه تمایز شما با دیگر کترینگ ها شود باید به تجهیزات مورد نیاز کترینگ خود در ابتدای امر دقت کنید.

پخت انواع غذاهای خانگی و سنتی و گرم نگه داشتن آنها کار دشواریست و در عین حال باید به این موضوع دقت کرد که غذایی که از قبل آماده شده کیفیت خود را از دست داده و باعث می شود که شما انتخاب بعدی مشتریان نباشید.

مجموعه های مختلفی وجود دارند که با مشاوران با تجربه خود می توانند این مشکل یا مشکلات را برطرف کنند. آنها به شما کمک می کنند که راه اندازی کترینگ برای شما به شکل بهتری انجام شود. یکی از این مجموعه ها، گروه راه اندازی kmc می باشد، که با افتتاح و راه اندازی کترینگ های مختلف توانسته تجربه بالایی در ای زمینه کسب کند.

این مجموعه  لیستی از تجهیزات  مورد نیاز شما برای یک کترینگ را تهیه کرده و با کمترین هزینه و بهترین کیفیت به دست شما می رساند. همچنین آشپز های ماهر و دوره دیده ای در این مجموعه حضور دارند که پرسنل آشپزخانه را تا پایان راه اندازی کترینگ شما یاری خواهند کرد.

نکته مهم اینکه مجموعه  KMC در زمینه راه اندازی فست فود، راه اندازی رستوران، راه اندازی تالار و … نیز فعالیت کرده و با توجه به تولید کننده بودن تجهیزات آشپزخانه صنعتی می تواند هزینه های شما را تا حد قابل توجهی کاهش دهد.

مشاوران راه اندازی kmc به صورت تمام وقت در خدمت شما عزیزان بوده و به صورت رایگان از محل شما بازدید خواهند کرد.

نظرات شما

نظر شما پس از تایید از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود

09126610672